آخرین روز دی‌ماه امسال با حادثه تاسف بار فروریختن ساختمان پلاسکو همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حادثه تاسف بار آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن تعدادی از نیروهای امدادی در ویرانه های این ساختمان قدیمی باعث شد تا رهبر انقلاب نیز در پی حادثه دردناک آتش‌سوزی پلاسکو پیامی صادر کنند. دکتر روحانی رییس جمهور نیز پیام خود اعلام کرد حماسه آتش‌نشانان فداکار، ملت ایران را به سوگ و ستایش واداشت. در این میان مأموریت ویژه رحمانی فضلی به معاون وزارت کشور برای معرفی قاصرین و مقصرین احتمالی آتش‌سوزی پلاسکو هم بخش دیگری از اقدامات دولت برای پیگیری این سانحه بود.

در سرویس جامعه عنوان شد ساختمان پلاسکو آن‌قدر نوسازی نشد تا ناگهان ویران شد. روایت سخنگوی آتش‌نشانی از فروریختن ساختمان پلاسکو از این سانحه تعجب برانگیز بود. برخی کسبه حاضر نبودند این ساختمان را ترک کنند. پیامک محبوس‌شدگان آوار پلاسکو به نیروهای امدادی که نوشتند زنده‌ایم تاثر برانگیز بود.

در این حادثه ۲ هزار میلیارد تومان پوشاک دپو شده عید ٩٦ سوخت و  رئیس اتاق اصناف به آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو نیز واکنش نشان داد. همچنین اعلام شد ۴۰۰ واحد تجاری در ریزش ساختمان پلاسکو از بین رفت.

در سرویس فرهنگ و هنر خسارتی که اتوبوس شرکت واحد به ماشین بازیگر زن زد بازدید زیادی داشت. همچنین انتقاد آیت‌الله مکارم‌شیرازی از برخی صحنه‌ها و موسیقی‌ها در سریال معمای شاه هم خبرساز شد. همچنین  انتقادی دیگر به «معمای شاه» که این سریال را با حریم سلطان مقایسه کرده بود پربازدید شد.

در سرویس بین الملل هم در پاسخ به تهدیدات ترامپ ظریف گفت: آمریکا از واکنش ایران شگفت زده خواهد شد. همچنین عنوان شد نشست شورای امنیت درباره پایبندی ایران به برجام برگزار شده است. در این میان هم گفته شد: ایران باید اصلاحات در برجام را بپذیرد.

حتی در سرویس طنز و کاریکاتور هم ماجرای عکاسی به اصطلاح شهروندخبرنگاران از سانحه پلاسکو باعث شد همه اعتراض کنند. واقعا با این مردم موبایل به دست چه کنیم؟

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =