مشکل سایت فروش بلیت آنلاین جشنواره فیلم فجر

مهر نوشت: مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر درباره مشکلات به وجود آمده در سایت فروش بلیت آنلاین جشنواره اظهار کرد که تلاش می‌شود شرایط مطلوب برای خرید بلیت، فراهم شود.

مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به مشکلات به وجود آمده در سایت فروش بلیت آنلاین برای متقاضیان خرید بلیت فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: علت اصلی ایجاد اختلال در سایت فروش بلیت جشنواره فیلم فجر، حجم بالای مراجعه کنندگان بوده است و این مساله باعث به وجود آمدن مشکل در روند ثبت نام و کند شدن روند ثبت نام شده است.

وی ادامه داد: معمولا این اختلال در ساعت های اولیه ثبت نام به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و تقاضای آن ها برای دریافت بلیت های ایده آل خود به وجود می آید اما ما ضمن عذرخواهی به دلیل به وجود آمدن این اختلال از متقاضیان، شرایطی را به وجود می آوریم که علاقه مندان به دریافت بلیت های جشنواره بدون مشکل پکیج های مورد نظر خود را خریداری کنند.

سال گذشته در سی و چهارمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر و در ساعت های اولیه خرید بلیت به صورت آنلاین سایت مورد نظر ۵ ساعت بسته شد و متقاضیان به دلیل بالا بودن لود سایت نمی توانستند بلیت های مورد نظر خود را خریداری کنند.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن EU ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    6 0
    به نظر میرسد ادامه مشکل و عدم پاسخگویی کمی مشکوک است، سایت مرجع رنکینگ سایتها ، رنک این سایت ناشناخته را از یک میلیون به 3900 اورده و فقط مدیر اجرایی در حال بهره برداری از این سایت است، در کانال تلگرامشان هم ساعت 10:38 یک پی دی اف اموزشی قرار داده شده که در عکس پی دی اف هم همه صندلی ها بفروش رفته دوستی دیروز میگفت 100 تومن بده اکانت وی ای پی باز کنم برات همون دیروز بلیط بخرم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    6 0
    از هشت صبح امروز نه تنها من بلکه هیچ یک از 5نفر نتونستیم وارد سایت بشیم من 5 ساعت متوالی هسا که دارم دقیقه به دقیقه چک می کنم. متاسفانه بلیط فروشی رو دادن به سایتی که تازه این اولین تجربه ش هست . مسئولین جشنواره باید پیش بینی این استقبال رو می کردن مگه سالهای قبل این استقبال نمی شد .
  • امیررضا A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    4 0
    سلام.هر سال همین مشکل هست وکار آقایون یه عذر خواهی ساده است.این سایت جدید سینوگرام در روزهای عادیه به سختی بالا میومد کاملا قابل پیش بینی بود که این مشکل امروز پیش میاد از 8 صبح دارم تلاش می کنم که بلیت بخرم تا همین الان که هنوز موفق نشدم. آقایون فقط به فکر منافع خودشون اند و هیچ احترامی برای مردم قائل نیستند .همه ی کارهای ما همینطوره بی نظم بدون برنامه و تدبیر .واقعا متاسفم
  • sajjadi A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    4 0
    سلام از صبح ساعت 8 تا الان که که ساعت 11 شب هستش با این پیام مواجه میشم " به دلیل استقبال زیاد سرور در حال پاسخگویی به صف کاربران می‌باشد.لطفا مدتی دیگر مراجعه نمایید." اگر قراره بلیط نفروشن بیان واضح بگن و الا یه فکری به حال این سایت بکنن