امام جمعه اسلام آباد غرب در خطبه های نماز جمعه گفت : فساد اخلاقی و فساد اقتصادی باید در جامعه اسلامی ریشه کن شود این توقع، توقع بی جای نیست چون ادعای ما ادعای بزرگی است ادعا می کنیم حکومت اسلامی تشکیل دادیم و میخواهیم تمدن اسلامی در جهان بر تمدن غرب پیروز شود اگر در داخل به این فسادها توجه نکنیم این پیروزی نهایی به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، سید امیر محمدی پور گفت : تکیه کلام همیشگی قرآن کریم و اولیاء خداوند سفارش به تقواست چون تقوا در دنیا وآخرت نجات دهنده است.برای آدم بی قوا هرچقد نظار قرار دهید به فکر رشوه دادن به ناظر و پیش بردن کار خود است تنها عاملی که میتواند انسان را از آلودگی ها ، جرائم ، فسادها و بداخلاقی ها نجات دهد تقوای درونی است اگربرای فرد بی تقوا ناظر بی تقوا گذاشت باید برای ناظر هم بازرس گذاشت که این روال همینطور پیش می رود تازمانیکه نهایتا یک اهل تقوا همه این هارا مدیریت کند.


امام جمعه اسلام آباد غرب افزود :کسی که بخواهد جرمی مرتکب شود اگر بی تقوا باشد راهش را پیدا خواهد کرد ما در دنیای زندگی میکنیم که بی تقوای و بی برکتی شریان پیدا کرده لذا رعایت همه جوانب تقوا کار سختی شده ، کسانیکه بخواهنددر محیط کارشان با صداقت پیش روند کارشان سخت شده و به مشکلات زیادی برخورد می کنند.


وی ادامه داد : مومنی که بخواهد در مراسم گناه شرکت نکند زحماتی دارد اهل گناه زحماتی برای این فرد ایجاد می کنند مراعات کردند تقوا و تحمل سختی های راه تقوا سعادت و سلامت دنیا و آخرت انسان را تضمین می کند.


حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به جلسه امنیت اخلاقی شهرستان مطرح کرد : در این جلسه کاربردی ، عملیاتی دستوراتی ابلاغ شد برای جلوگیری از فساد های اخلاقی و بسته شدن برخی مراکز مخفیانه و دستگیری افراد شناسایی شده که تمام همت خود را برای ترویج فساد اخلاقی در شهرستان گذاشته اند،امیدواریم جامعه از لوس این افراد پاک شود.


محمدی پور گفت : برای دادستان شجاع شهرستان اسلام آباد غرب و نیروهای انتظامی و سپاه که بازوان پرتوان ایشان هستند وشبانه روز در جهت ریشه کردن فساد در تلاش هستند دعا کنید که انشالله در این مسیر موفق باشند و بتوانند در حد توان امنیت اخلافی را که بحمدالله در سطح عموم جامعه هست گسترش دهند.


امام جمعه شهرستان افزود : فساد اخلاقی در جامعه یکی از منشاء های شروع آن عادی سازی روابط زن و مرد هست کسانیکه می خواهند خود را روشنفکر جلوه بدهند می گویند به این مسائل سختگیری نکنید برید سراغ دزدی ها، اختلاس ها ، فیش های نجومی حجاب و روابط زن و مرد چه اهمیتی دارد. وقتی که عادی سازی روابط شد فساد های اخلاقی دیگر دامن گیر میشود و بعد نمی شود آن را جمع آوری کرد.


حجت الاسلام محمدی پور مطرح کرد : گزارش شده که دیروز درکرمانشاه در هتل پارسیان مراسمی بصورت خوانندگی گروهی و تکی زن ها برگزار شده که اعتراض قشر متدین را به دنبال داشت و برگزار کننده این برنامه مدیرکل میراث فرهنگی بودندکه نمایندگان دولت هم در این مراسم حضور داشتند.


محمدی پور افزود : فساد اخلاقی و فساد اقتصادی باید در جامعه اسلامی ریشه کن شود این توقع، توقع بی جای نیست چون ادعای ما ادعای بزرگی است ادعا می کنیم حکومت اسلامی تشکیل دادیم و میخواهیم تمدن اسلامی در جهان بر تمدن غرب پیروز شود اگر در داخل به این فسادها توجه نکنیم این پیروزی نهایی به تعویق خواهد افتاد.


امام جمعه شهرستان گفت : امروز روز اول بهمن و ماه پرخاطره ملت بزرگ ایران است ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه بود ۱۲ روز دیگر سالروز ورود پرافتخار امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است .کسانی که بر دنیا آقایی می کنند و امروز اسم خودشان را ۵+۱ گذاشتند امام ما خوب آنها را شناخت و اسم این ها استکبار و شیطان بزرگ گذاشت . این ها بر دنیا آقایی می کنند به اسم حقوق بشر اما منظورشان از بشر فقط خودشان هستند به قیمت عقب نگه داشتن کشور های دیگر.


محمدی پور مطرح کرد : ظاهرا دیشب آقای تراپ در کاخ سفید مستقر شده و شروع کردن به بهانه گیری های برای چین که از لحاظ اقتصادی از آمریکا پیشرفت نکند باید مهارش کنیم هیچ کس از ما جلو نزند فقط ما باید جلو باشیم.انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با ظلم است شاید موفق به ریشه کن کرده همه ظلم ها نشویم اما وظیفه داریم با ظلم مبارزه کنیم که این وظیفه زمینه ساز عصر ظهور است.


سید امیر محمدی پور در پایان خاطرنشان کرد : از خدای عزیز برای هموطنانمان که در حادثه پاساژ پلاسکو تهران جانشان را از دست دادند و انشالله در کنار شهدا جای گرفتند علو درجات را مسئلت میداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =