۰ نفر
۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۱

مردم ایلام در ایستگاه شهید کشوری در شب جمعه جمع شدند تا با دلداری به آتش نشانان ، از این قهرمانان گمنام وطن قدر دانی نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایستگاه آتش نشانی شهید کشوری شهر ایلام؛ مردم این شهر با حضور پرشور همراه با غم خود در کنار آتش نشانان حضور به عمل آوردند و با قرائت فاتحه و روشن کردن شمع و دعا برای نجات جان آتش نشانانی که در زیر آوار گرفتار شده اند بار دیگر ثابت کردند که قلب مردم کرد زبان ایلام در کنار دیگر قومیت ها و زبانهای کشور برای ایران می تپد و آنان فرزندان آتش نشان خود را چون قهرمانان بزرگ تاریخ این کشور می ستایند.

در همین ارتباط آقای میلاد که دانشجوی رشته حقوق است به خبرنگار ما گفت: این حضور نشان از هم بستگی مردم ما دارد و انشالله این همبستگی در همه عرصه ها باعث شود که کشور مشکلات خود را حل نماید و مدیران نیز با پذیرفتن کاستی ها به دنبال رفع مشکلات مردم باشند. 

خانم مسنی که اشک در چشمانش حلقه زده می گوید: تمامی لحظات دعا کردم الان هم آمدم به مادران و خواهران این آتش نشانان بگویم که ما در کنارتون هستیم. بگم که 80 میلیون در کنار شماست و ما به شماها که چنین فرزندانی پرورش داده اید افتخار می کنیم.

دختر بچه ای که به همراه خانواده اش برای روشن کردن شمع و زنده نگه داشتن یاد این فداکاران مام میهمن به ایستگاه شهید کشوری آمده است به ما گفت: من دلم میخاد به بچه های این آتش نشانان بگویم که خوش به حالتون که باباتون قهرمانه ...یه قهرمان واقعی ...وقتی با اعتراض باباش همراه می شود که می گوید مگر من هم قهرمان نیستم لبخندی می زند و می گوید: تو برای من قهرمانی ولی اینا را حتی تلویزیون هم گفت قهرمانند ...

اما غم انگیزترین دیدار و صحنه ای که در اینجا می شد به چشم دید و با تمام وجود لمیش کرد ناراحتی همکاران این آتش نشانان در ایلام بود آنها که به مثابه صاحبان عزا روبه روی مردم می ایستادند و با افسوسی بزرگ نمی توانستند غم خود را از دست دادن همکارانشان پنهان کنند. به دلیل شرایط نامساعد روحی این آتش نشانان من نیز ترجیع دادم با آنها وارد گفت و گو نشوم و عکس هایی از آنجا را تهیه کنم ؛ باشد که عکس ها غم نهفته در دل آتش نشانان را نشان دهد...

سوگ مردم ایلام در غم قهرمانان

 

سوگ مردم ایلام در غم قهرمانان

 

سوگ مردم ایلام در غم قهرمانان

 

سوگ مردم ایلام در غم قهرمانان

 

سوگ مردم ایلام در غم قهرمانان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =