در ۲٨بهمن، اخبار سیاسی بیشتر درباره حواشی اربعین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.

در سرویس جامعه توصیه‌های طلایی پدر پیوند قلب ایران برای پیشگیری از سکته و مرگ‌و‌میر جوانان از همه پربازدیدتر بود. پس از آن اعلام شد برف و باران شدیدتر می‌شود. همچنین کش‌وقوس‌های بیمه سلامت برای برخی از مخاطبان جذاب بود که پربازدیدترین‌های امروز را بسازد.

در سرویس بین‌الملل خبر رعب انگیز شلیک موشک بالستیک به فرودگاه عربستان توسط نیروهای یمنی توانست معادلات منطقه را تغییر دهد. همچنین اخبار تایید نشده از سوء قصد به جان بشار جعفری منتشر شد و خبر دیگر اینکه پس از حضور در چند کشور عربی منطقه، روحانی به تهران بازگشت.

در سرویس سیاسی تمامی اخبار پربازدید به ماجرای چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داشت. واکنش اولیه محسن و فاطمه هاشمی، عارف، باهنر، دعایی و بادامچیان به شنیدن خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی از جمله این اخبار بود. همچنین انتقاد تند مهاجرانی از سخنان سروش درباره هاشمی به همراه تعبیر متفاوت آیت‌الله جوادی‌آملی درباره هاشمی‌رفسنجانی پربازدیدها را تشکیل دادند.

در سرویس اقتصادی همه خواستند بدانند دستمزد ۹۶ کارگران به کجا رسید؟ همچنین مردم درباره ۸ روش کلاهبرداری از حساب‌های بانکی هشیار شدند. وزیر اقتصاد هم اعلام کرد: از یک مودی مالیاتی توانستیم ۳۰۰برابر مالیات بگیریم.

در سرویس فرهنگ و هنر نسبت یک بازیگر زن با دکتر مصدق برای مخاطبان جذاب بود. همچنین داستان زندگی خواننده‌ای که کارش را از کشتارگاه تهران شروع کرد هم بسیار خواندنی بود تا با قدردانی کنایه‌آمیز بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر پربازدید شود.

همچنین گوشی بازها خوششان آمد وقتی فهمیدند ۱۰ درصد از اپلیکیشن‌های نصب‌شده بعد ازیک هفته رها می‌شوند. تا گوشی جا دارد، باید اپلیکیشن نصب کرد.

عکس یادگاری رییس جمهور آمریکا در شلمرود! هم بر مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور خوش آمد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =