امروزه در راستای تسهیل کاربری و کاهش هزینه ها وهمچنین دسترسی به اطلاعات‌ در نقاط مختلف و با وجود ابزارهای جدید و متنوعی همچون لپ تاپ و تلفن های هوشمند ، استفاده از سامانه اتوماسیون ابری به شدت مورد اسقبال سازمانها و شرکتها پیشرو قرارگرفته است.



از این رو شرکت دانش بنیان کارادوهزار در راستای پاسخگویی به این نیاز جامعه برای اولین بار در ایران  اقدام به تولید سخت افزار و نرم افزار سازگار با تکنولوژی  محاسبات ابری نموده  و نهایتا موفق به ارایه سامانه پیشرفته حضور غیاب ابری سحاب گردیده است.

نکته قابل توجه : با عنایت به اینکه از زمان ارائه سرویس سامانه ابری سحاب مدت زمان زیادی نمی گذرد به علت کارایی بالای خود ، فراتر از انتظارکارشناسان ، توسط مشتریان گوناگون مورد استقبال و استفاده  قرار گرفته است و طبق نظر سنجی ها  توانسته است  رضایت اکثر مشتریان محترم را تامین نماید.

مزیت ویژه : قابلیت سازگاری با اکثر دستگاه های حضور و غیاب تولید داخلی و خارجی

در ادامه به ده دلیل که شما نیز  می بایست از این روش مقرون به صرفه و پيشرو بهره بگیرید ، جلب مینماید:

دسترسی امن از همه جا با هر ابزار:

سازمان می تواند با توجه به چارت سازمانی امکان دسترسی مدیران و پرسنل به اطلاعات مجاز را از طریق کامپیوتر، نوت بوک و  تلفن همراه را  در تمامی نقاط کشور و حتی خارج کشور فراهم سازد.

عدم نیاز به سرور و مرکز کامپیوتر :

پیاده سازی نرم افزارهای حضور و غیاب پیشرفته که تامین کننده نیازهای امروزی سازمان ها وکارخانه ها است مستلزم وجود واحد کامپیوتر و سرور های پیشرفته است .کارادوهزار با تامین زیر ساختهای لازم و ارائه حضور و غیاب ابری شما را از این هزینه قابل توجه بی نیاز مینماید.

کاهش هزینه ها با توجه به   عدم نیاز به نگهداری سرور و پشتیبانی نرم افزار :

سیستم حضور غیاب ابری سحاب که توسط شرکت کارادوهزار ارائه و نگهداری می‌شود. این امر پر چالش را کم هزینه و تسهیل    می نماید.

دسترسی آنلاین به تردد و وضعیت حضور کارکنان:

مدیران فعال نیاز  دارند به صورت لحظه ای از آخرین تردد کارکنان خود از طریق کامپیوتر و حتی تلفن همراه مطلع شود که این مهم توسط حضور و غیاب ابری سحاب ممکن می‌شود.

صرفه جویی قابل توجه در هزینه حدود ده برابر روشهای مرسوم : 

با توجه عدم نیاز به خرید نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و مرکز کامپیوتر و بی نیازی از پشتیبانی امکان استفاده از نرم افزار پیشرفته حضور غیاب ابری سحاب از  هرنقطه به سهولت و با کاهش هزینه قابل توجه امکان پذیر است.

سفارشی سازی :

امکان سفارشی سازشی گزارشها و پیاده سازی نیازها ی هر سازمان به تفکیک وجود دارد.

ارایه شده توسط شرکت دانش بنیان کارا :

به عنوان شرکت دانش بنیان و با بیش از ربع قرن تجربه موفق در صنعت فن آوری اطلاعات تضمین کننده پایداری کارایی سیستم می باشد.

عدم نیاز به شبکه و سایر زیر ساختها :

با استفاده از حضور و غیاب ابری کارا دیگر نیازی به پیاده سازی شبکه و سایر زیر ساختها ندارید متعاقبا هزینه قابل توجه اجرا و نگهداری  آن  را حذف می نمایید.

استمرار در ارایه سرویس :

سابقه شرکت کارادوهزار با بیش از ریع قرن تجربه مستمر و موفق و ارایه خدمت به مشتریان متعدد در این حوزه تضمین کننده  دغدغه  مهم در استمرار ارایه سرویس در این زمینه می باشد.

حرکت همسو با روند تکنولوژی :

امروزه نیل به اهداف اقتصادی و استراتژیک بدون در نظر گرفتن و هم راستا شدن با حرکت شتابان تکنولوژی غیر ممکن و یا بسیار پر هزینه خواهد بود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637647