«خبرجنوب» نوشت: یکی دیگر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه که شبانه از سوپرمارکت ها و میوه فروشی های شیراز سرقت می کردند، دستگیر شد.

اعضاي اين گروه مخوف در يك هفته شب ها به 6 سوپرمارکت و میوه فروشی در شیراز دستبرد زدند و وجوه نقدي کمی سرقت كردند.
اين گروه خشن در نخستين شب به سوپرماركتي در گلسرخ دستبرد زدند. آن شب خودرويی مقابل سوپرماركت توقف كرد. سارقان مسلح از ماشين پياده شدند و طبق نقشهاي كه كشيده بودند وارد مغازه شدند.
يكي از آنها اسلحه ژ3 در دست داشت كه با آن صاحب سوپرماركت را تهديد كرد. در ادامه يكي از سارقان خودش را به پشت دخل رساند و تمامي پولهاي موجود در آن را سرقت كرد.
سرقتهاي سريالي
با اعلام این شکایت تيمي از كارآگاهان به دستور بازپرس دادسرای جنایی شیراز تجسس براي شناسايي و دستگيري دزدان مسلح را شروع كردند. ساعاتی از نخستين سرقت مسلحانه گذشته بود كه گزارش سرقت مشابه ديگري پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت. اين بار دزدان به يك میوه فروشی در شیراز دستبرد
زده بودند.كارآگاهان در نخستين اقدام به بررسي شماره پلاك خودرو پرداختند اما آنطور كه در تحقيقات مشخص شد پلاك خودرو سرقتي بود و مشخص شد سارقان در ابتدا یک پژوپارس را به سرقت
برده اند.
همچنان كه تجسسهاي پليسي و اقدامات قضايي براي دستگيري سارقان مسلح ادامه داشت، گزارش سرقت مشابه ديگری در يك شب به پليس اعلام شد. اين بار دزدان نقابدار به مغازه دیگری دستبرد زده بودند.
آنها از ساعت 23سرقتهاي مسلحانه را آغاز و تا ساعت يك بامداد سرقت مسلحانه را عملي كردند. سارقان در تمام سرقتها، پول هاي صندوق را سرقت
ميكردند. هنوز ردي از متهمان در دست نبود تا اينكه در بررسيهاي تخصصي سرانجام سرنخي از دزدان بهدست آمد. هر چهار سارق مسلح شناسايي و دو نفر از آنها بازداشت شدند. اعضاي اين گروه مخوف انگيزه خود از اين سرقتها را مشكلات مالي اعلام كردند.در بررسيها مشخص شد كه اعضاي اين باند در مدت یک هفته به شش میوه فروشی و سوپرمارکت دستبرد زدهاند.
آنها اقرار كردند كه درهر سرقت پول زیادی گيرشان نميآمد چرا كه با توجه بهوجود دستگاه پوز در مراكز خريد ديگر كمتر كسي پول نقد پرداخت ميكند و اكثر افراد با استفاده از كارت عابربانك خود خريد ميكنند.
در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت یکی دیگر از سارقان با مراجعه به دادسرا خود را معرفی کرد. بدین ترتیب سه نفر از این سارقان در بازداشت بسر می برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =