سیدعلی فخاری و حمید نیرومند نمایشگاه آثار خطاطی خود را تحت عنوان «جادوی جاودان» در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه خوشنویسی سیدعلی فخاری و حمید نیرومند با عنوان «جادوی جاودان» عصر جمعه ششم اسفند با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و اساتید خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران در این نمایشگاه میزبان بیش از 120 تابلوی خط استان قزوین پایتخت خوشنویسی ایران است. این آثار خوشنویسی حاصل 30 سال فعالیت هنری این دوهنرمند خوشنویس با سبک شکسته نستعلیق و نستعلیق است.

سید علی فخاری که نزد اساتیدی چون ابوالحسن مستشاری و امیر حسین امیرخانی آموزش دیده در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: «بنده تاکنون 20 نمایشگاه انفرادی در ایران و کشورهایی همچون ترکیه، فرانسه، آلمان و... داشته‌ام و این بیست و یکمین نمایشگاه من است که به همراه حمید نیرومند برپا می‌شود.»

حمید نیرومند که مقام اول رشته نستعلیق سال 1370 را درکارنامه هنری خود دارد و تاکنون آثار او در 25 کشور جهان و درجشنواره‌هایی چون حلیه و ارسی کا ترکیه، الیه دبی به نمایش درآمده است درخصوص این نمایشگاه عنوان کرد: «خوشنویسی یک هنر سنت‌گرا است و ما سعی کردیم دراین نمایشگاه چه دربحث شیوه، نوع نگارش و موضوع سنت‌های خوشنویسی، چه درخط شکسته نستعلیق و چه در خط نستعلیق رعایت شود تا از نظر دید بصری یک ارتباط معنوی بین مخاطب و آثار ارائه شده ایجاد گردد.»

نمایشگاه «جادوی جاودان» عصر روز جمعه ششم اسفند ساعت ١٦ در فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت و تا ١4اسفند برپا خواهد بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =