در ۵ اسفند، نتایج نظرسنجی صدا و سیما درباره روحانی بسیار پربازدید بود.

در صدر اخبار سیاسی امروز سفر رئیس جمهور به خوزستان و بازدید دکتر روحانی از خطوط انتقال برق و پست ٢٣٠ کیلو ولت اهواز و طرح بیابان‌زدایی کانون‌های تولید ریزگرد قرار دارد. پس از آن پربازدیدترین خبر به نتیجه جدیدترین نظرسنجی انتخاباتی صداوسیما در مورد «روحانی» اختصاص دارد و البته ٧ توصیه‌ مهم ناطق‌نوری به اصلاح‌طلبان هم بازدید زیادی داشت.

در حوزه اقتصادی جزییات سرقت خودروی پول یک بانک خصوصی بازدید زیادی داشت. همچنین زمان احداث فرودگاه ارس اعلام شد و مخاطبان را به خود مشغول کرد. از بازار هم خبر آمد بادام هندی شب عید در راه ایران است.

در سرویس فرهنگ و هنر پوشش بازیگر زن و برخورد بد مسئولان فرودگاه خبرساز بود. پس از آن، اعلام شد هیبت یک سردار ایرانی، پیمان معادی را به ساخت فیلم «مشرق» تشویق کرد. همچنین واکنش پولاد کیمیایی به اقدام مسعود فراستی هم کلیک زیادی خورد.

در پربازدیدترین مطلب اجتماعی، مردم یاد گرفتند ۱۰ جمله‌ای که هرگز نباید به بچه‌ها بگویند چیست. همچنین خبر آمد محکومیت حجت الاسلام احمد منتظری از امروز اجرا می‌شود و شش سال حبس او قطعی شده است. کارشناسان هم گفتند زلزله تهران، ۴.۵ میلیون کشته می‌دهد و همه تصمیم‌های شهردار در فاجعه پلاسکو، غلط بوده است! به سرهنگ برای فرماندهی میدان پلاسکو تبریک می گوییم.

در سرویس بین الملل حمله ظریف به مقامات دولت ترکیه پربازدید بود که گفت: هم، کم‌حافظه‌اند، هم قدرناشناس. همچنین برای مردم مهم بود بدانند مشاور جدید امنیت ملی ترامپ چه نگاهی نسبت به ایران دارد. از آن سوی کره ارض هم خبر رسید مقررات جدید آمریکا برای تشدید قانون مهاجرت ترامپ اجرا می شود.

برای مخاطبان سرویس آی.تی هم دیدن اپل پارک و آمفی‌تئاتر استیو جابز جالب بود.

خوانندگان سرویس طنز و کاریکاتور هم از رابطه عجیب آنجلینا جولی با اشکنه و برجام! باخبر شدند.

 

 

 

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =