معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در همدان گفت: برخی مسئولان دولت های گذشته اقدام به دستکاری در آمارها و تحریف و تغییر در اطلاعات کردند که این رویه موجب سلب اعتماد شنوندگان شده بود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سعید شیرکوند، که در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: دولت تدبیر و امید به هیچ وجه دنبال آمار سازی و ارائه آمار دروغ و اشتباه به مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید در ارائه اطلاعات از آمار سازی و ارائه آمار ناصحیح به مردم به طور جدی پرهیز کرد.

شیرکوند تصریح کرد: همدان از استانهای پیشتاز کشور در اجرایی کردن پیام رهبر فرزانه انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

این مسئول در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری، اظهار داشت: موفقیت ها و اقدام های انجام شده به خوبی برای اطلاع مردم منعکس نشده است.

معاون سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری افزود: خروج از وضعیت پیشین به مثابه یک آوار برداری دشوار برای دولت بود.

شیرکوند تصریح کرد: هر چند هم اینک کشور به شکوفایی اقتصادی دست نیافته است ولی دولت روند و سرعت نزولی در این حوزه را متوقف کرده است.

وی افزود: روند رو به رشد اقتصاد کشور باعث افتخار است و باید این وضعیت با استفاده از رسانه ها از جمله رسانه ملی برای مردم تشریح شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: باید با انتشار خدمات صورت گرفته از سوی دولتمردان بتوان در برابر مخالفان دولت و کسانی که اقدام به سیاه نمایی وضعیت کشور می کنند ایستاد.


وی افزود: اگر با برنامه ریزی دقیق، گزارش های مبسوطی از خدمات صورت گرفته برای توده مردم منعکس شود مردم خرسند شده و از سوی دیگر مسئولان با دلگرمی، وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می دهند.

لازم به ذکر است، قرارگاه ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان روزهای پنجشنبه در سالن شهدای استانداری همدان برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =