۰ نفر
۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۷
 پایان جوابیه در سازمان میراث فرهنگی

همزمان با تغییر مدیریت در سازمان میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری کشور، روابط عمومی این سازمان هم دستخوش تحولات مدیریتی شد .

عباس مهدوی -رییس جدید این سازمان برای اثبات خود در این سمت و موفق شدن در مسیر اعتماد رییس جمهور به وی برای سپردن یکی از مهمترین سازمان های کشور ,باید بیش از همه ،مدیر روابط عمومی کاربلد و کارامدی را بر می گزید تا سیاستها و برنامه هایش را برای افکار عمومی و رسانه ها تشریح کند.
"زهرا احمدی پور" مدت کوتاهی پس از تکیه زدن براین مسند، "پوریا سوری" را در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این سازمان بکار گرفت .سازمانی که با همه ی گستردگی ,تنوع و تعدد وظایفش از ساختار منسجم در امور روابط عمومی و اطلاع رسانی برخوردار نیست و نتوانسته همگام با تحولات پس از برجام و تغییر نگاه جهانی به ایران با برنامه ای جامع و منسجم جریان مطلوب ایران شناسی را منطبق با شرایط جهانی مدیریت کند.
شاید همین خلا بود که معاون جدید این سازمان را بران داشت، جوانی پر انرژی و اشنا به این حوزه را یارگیری کند تا به اوضاع موجود سامان بخشد و از قافله ملی و بین المللی عقب نماند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درابلاغش از "سوری "خواست تا نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت جدید در حیطه وظایف روابط‌عمومی را اجرایی و محقق کند.
ملاک قضاوت پیرامون امید بخش بودن روند موجود در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ،رویکردی است که در حال اجرا و تحقق است.
"سوری "در نشت اخیر خود با مدیران امور فرهنگی و روابط عمومی استانهای کشور اهداف و برنامه های خود را برای ارتقا جایگاه روابط عمومی در این سازمان اعلام کرد.
او بیان کرد به دوران جوابیه دادن به رسانه ها پایان بخشیده و به جای تقابل و رویارویی، رویکرد تعامل و دوستی با رسانه ها را در پیش خواهد گرفت تا به دلخوری و قهر برخی از اهالی رسانه با این سازمان پایان بخشد.
روشنگری و همراهی با رسانه ها برای اطلاع رسانی صحیح و صریح, الویتی بود که وی از مدیران روابط عمومی خواست تااساس ومحورفعالیت خود قرار دهند.
ایجاد تغیرات بنیادی در سایت میراث اریا و تبدیل شدن ان به یک خبرگزاری حرفه ای و محل رجوع رسانه ها برنامه مهم دیگر مدیر جدید این مرکز است که سرعت و صحت انتقال اخبار و رویدادها را بالا خواهد برد.
خبرگزاری که قرار است کمک حال رسانه ها برای دریافت به موقع و مطمن اخبار و گزارش های سازمان میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری در سراسر ایران باشد.
پایان بخشیدن به پراکندگی فعالیتهای رسانه ای و متمرکز شدن تولید محصولات تبلیغاتی این سازمان که هم اکنون در معاونت های مختلف انجام می گیرد برنامه مهم دیگری است که "سوری"وعده داد در قالب شورای اطلاع رسانی سازمان ,با جدیت دنبال خواهد کرد.
بی تردید این تدبیر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی بیش از همه می تواند برای اهالی رسانه نوید بخش روزهای بهتر در ایجاد ارتباط موثرتر باشد .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =