۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
رضا شربتی به تراکتورسازی راه داد؟

آی اسپورت نوشت:یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای تشخیض این که اشتباه وحشتناک رضا شربتی مقابل تراکتورسازی سهوی بود یا نه، تماشای کامل این مسابقه است.

با زوم کردن روی بازی رضا شربتی در این مسابقه، نکات زیادی دیده می‌شود. از پوشش‌های مناسب تا صحنه‌ای که درون محوطه جریمه قصد متوقف کردن محمد ایران‌پوریان را دارد.شربتی در این مسابقه باید مقابل بهترین دفاع راست لیگ مقاومت می‌کرد. اتفاقی که تا پایان بازی هم به خوبی از عهده‌اش برآمد. شربتی در این مسابقه فقط یک بار توپ لو داد. فقط یک بار دریبل ناموفق داشت. از هفت نبرد دفاعی‌اش، شش مرتبه توپ را از حریف گرفت و فقط یک بار دریبل خورد. هفت بار پاس‌های تراکتوری‌ها را در میانه راه قطع کرد. از چهار اقدام به دریبلی که داشت، سه مرتبه موفق بود و فقط یک دریبل ناموفق داشت. رضا شربتی در این بازی 22 پاس ارسال کرد که شانزده تای آن به مقصد رسید. یازده مرتبه مالکیت توپ را از تراکتوری‌ها گرفت و به سیاه‌جامگان تقدیم کرد. در نبردهای هوایی‌اش آمار 72 درصد موفقیت را به ثبت رساند و فقط دو بار بازیکنان حریف روی سرش، ضربه سر اول را زدند. یک مرتبه هم محوطه جریمه تیمش را پاکسازی کرد و توپ را دفع کرد. آماری خوب برای دفاع چپ تیم قعرجدولی.

زمانی که به پنج دقیقه قبل از گل دوم تراکتورسازی و اشتباه شربتی رجوع می‌کنیم، این بازیکن مقابل شوت حریف که از درون محوطه جریمه زده می‌شود، جان‌فشانی می‌کند و قصد دارد که با سر، مقابل گل شدن این ضربه را بگیرد. سوالی که پیش می‌آید این است که اگر شربتی قصد راه دادن به حریف را داشت، چرا باید با به عمد با سر مقابل شوت سنگین حریف قرار بگیرد تا دروازه‌ تیمش باز نشود؟ نه قصد رد اتهامات به او را داریم و نه قصد تهمت زدن. ولی برای بازیکنی که نود دقیقه بهترین نمایش و بیشترین دوندگی را داشته، شاید تمرکزش در آن لحظه به هم خورده باشد. آن هم در دقایق پایانی بازی.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =