باشگاه خبرنگاران نوشت:فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :اقتدار امروز نیروی دریایی ارتش و سپاه موجب شده تا بتوانیم از حقوق خودمان در اعمال حق حاکمیت خویش مقتدرانه دفاع کنیم.

امیر دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تبادل تفاهم‌نامه همکاری با سازمان بنادر و دریانوردی که با حضور سعید‌نژاد مدیرعامل سازمان بنادر و در محل بندر شهید رجایی در استان هرمزگان برگزار شد،گفت: اقتدار امروز نیروی دریایی ارتش و سپاه موجب شده تا بتوانیم از حقوق خودمان در اعمال حق حاکمیت خویش مقتدرانه دفاع کنیم.

سردار فدوی افزود: در سال 94 با حکم دستگاه قضایی کشورمان، دو بار کشتی‌هایی را توقیف کردیم که اولین کشتی آمریکایی بود و کشتی دیگر که به یکی از سکوی های پارس جنوبی اصابت کرده بود را در حالی که در تلاش برای فرار کردن از خلیج فارس بود را متوقف کردیم و 280 میلیون دلار خسارت وارد شده را اخذ و آن سکو نیز در حال بازسازی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مهم نیست کشتی متعلق به کجا و با مالکیت چه کسی باشد، اگر خطایی در داخل محدوده آب های دریایی جمهوری اسلامی صورت گیرد، می‌توانیم با قدرت اعمال حاکمیت انجام دهیم، بدون اینکه هیچ نگرانی از ناوها و تجهیزات آن کشور و یا کشورهای هم‌پیمان آن در منطقه داشته باشیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =