تسنیم نوشت: در دومین روز از مدت تعیین شده برای ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس،‌ ۱۷ نفر ثبت‌نام کردند.

 دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این خبر، گفت: از این 17 نفر 8 نفر در وزارت کشور و 9 نفر در حوزه‌های انتخابیه شامل 3 نفر در اصفهان، 4 نفر در اهر و هریس، 1 نفر در مراغه و عجب‌شیر و 1 نفر در بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت‌نام کردند.

علی پورعلی مطلق درباره 8 نفری که ثبت‌نام از ایشان امروز در وزارت کشور انجام شد، گفت: از این افراد پنج نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان، یک نفر برای حوزه انتخابیه اهر و هریس، یک نفر برای حوزه ‌انتخابیه مراغه و عجب شیر و 1 نفر برای حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از مجموع ثبت‌نام شدگان روز دوم؛ یک نفر دارای مدارج تحصیلی حوزوی، 4 نفر دارای مدرک دکتری و مابقی دارای مدرک کارشناسی‌ارشد هستند،‌ گفت: از بین ثبت‌نام شدگان،‌ مسن‌ترین فرد متولد سال 1325 و دارای 70 سال سن و جوان‌ترین فرد متولد سال 1364 و دارای 31 سال سن است.

ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان از دیروز شروع شده و تا 14/12/95 به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه فوق انجام می‌شود.

23213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =