از ابتدای نوروز ۶ نفر در سوانح جاده ای همدان جان باخته اند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی و در سوانح جاده ای همدان 6 نفر کشته و 38 نفر به شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: شمار متوفیان و مجروحان سوانح جاده ای در 6 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.


وی خاطرنشان کرد: با توجه تلاش شبانه روزی عوامل پلیس راه برای ایجاد بستری امن برای تردد خودروها در جاده های استان، سهل انگاری رانندگان در رعایت قوانین رانندگی منجر به مرگ و مصدومیت این تعداد از هموطنانمان شد.


سرهنگ عزیزی با ابراز تاسف از کشته و مجروحیت این تعداد از شهروندان، تداوم این وضعیت را نامطلوب دانست و تصریح کرد: رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و تجاوز از سرعت مطمئنه به ویژه در پیچ ها مهمترین عامل بروز سوانح رانندگی در طرح نوروزی امسال بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان در ادامه گفت: از 25 اسفندماه تا کنون 2 میلیون و 386 هزار خودرو در محورهای استان تردد داشته اند.

سرهنگ عزیزی با اعلام اینکه میزان تردد خودروها نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه سالجاری آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =