ایسنا نوشت: رییس کمیته امداد امام خمینی با بیان آنکه درآمدهای مردمی کمیته امداد در سال ۹۵ با وجود وضعیت اقتصادی مردم افزایش ۲۰ درصدی داشته و این نشان دهنده افزایش اعتماد عمومی به این نهاد حمایتی است گفت: مردم ما حقیقتا نشان دادند که اهل خیر و احسان هستند و هر وقت در کمیته امداد درخواستی از آنها داشتیم فروگذاری نکردند.

مهندس سید پرویز فتاح با اعلام آنکه درآمدهای مردمی سال ۹۵ کمیته امداد ۱۱۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود اما به رقم مشارکت‌ها و درآمدهای مردمی این نهاد در سال ۹۵، ۲۰ درصد از میزان پیش‌بینی شده افزوده شد گفت: میزان کمک مردم به اعتماد آنها بستگی دارد و اعتماد مردمی نیز به رفتار ما بستگی دارد. به این ترتیب هر چه هزینه‌ها و درآمدها شفاف‌تر باشد اعتماد مردم نیز بیشتر می‌شود.

وی در ادامه با بیان آنکه از ابتدای حضورش در کمیته امداد سعی در شفافیت سازی و اعتماد سازی داشته‌ گفت: تا امروز تا حدی راه را رفتیم اما این مسیر طولانی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی در ادامه به چابک سازی کمیته امداد در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: بعضا از من می‌پرسند که چرا تعداد کارمندانتان را کم کردید؟ پاسخ ما آن است که شما از کمیته امداد انتظار دارید از چه محلی حقوق این تعداد زیاد پرسنل را پرداخت کند؟ یک نفر را بیاورید که بگوید من راضیم از حقوق مددجویان تحت پوشش به کارمندان داده شود.

فتاح افزود: تیزرهای تلویزیونی که در سال ۹۵ در ارتباط با فعالیت‌های امداد از صدا و سیما پخش شد در مجموع روی رفتار عمومی در ارتباط با کمیته امداد تاثیرگذار بود.

وی در ادامه به استفاده از روش‌های نوین تاکید کرد و گفت: استفاده از روش‌های نوین در خدمت رسانی و همچنین دریافت کمک‌های مردمی اهمیت بسیار زیادی دارد که در سال ۹۶ در دستور کار کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

رییس کمیته امداد امام خمینی گفت: بعضا مردم می‌خواهند به ما کمک کنند اما راه ما سخت و دور است و هر چه این راه را کوتاهتر و امکان مشارکت مردمی را آسانتر کنیم خدمات بهتری را به جامعه هدف ارائه خواهیم کرد و در دستور کار قرار گرفتن روش‌های نوین این روند را تسهیل خواهد کرد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =