گلزنی طارمی؛ بازی دو سر برد برای پرسپولیس و تیم‌ملی

مهدی طارمی تک گل پیروزی تیم‌ملی مقابل قطر را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی آقای گل این روزهای لیگ برتر که روند خوب گلزنی اش را هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس حفظ کرده بود، پایش به گلزنی دربازی های ملی هم باز شد. در بازی مقابل قطر، کارلوس کی روش از طارمی در کناره ها استفاده کرد اما این مهاجم در دقیقه 52 بازی با دروازه بان حریف تک به تک شد و به خوبی قدر فرصت به دست آمده را دانست و گل پیروزی بخش ایران را مقابل حریف عربی اش به ثمر رساند.

این گل علاوه بر اینکه سه امتیازی دیگر را به حساب تیم ایران واریز کرد، خیال فوتبال دوستان را هم از آمادگی طارمی راحت کرد. طارمی که معمولا در هر مسابقه چندین فرصت را از دست می دهد و بعد گل میزند، در این مسابقه حساس تنها فرصت 100 درصدش را به گل تبدیل کرد تا احتمالا کی روش در بازی بعدی هم به او اطمینان کند.

این اتفاق قطعا برای پرسپولیسی ها هم خوشایند است زیرا طارمی با روحیه و انگیزه فراوانی به تمرینات این تیم بر می گردد و با قدرت بیشتری به سمت آقای گلی در لیگ شانزدهم حرکت می کند.

در روزهایی که ساسان انصاری-جدی ترین رقیب طارمی برای عنوان آقای گلی- عملا در لیگ برتر درجا می زند و گلی برای فولاد به ثمر نمی رساند، طارمی اگر به روند خوب گلزنی اش ادامه می دهد می تواند مثل فصل قبل عنوان آقای گلی را کسب کند. 

 

 

 

 

 

254 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =