برگزاری مراسم ویژه‌ای برای یادبود مادر و دختر بازیگر/ عکس

مهر نوشت: دوستان، خانواده و هواداران دبی رینولدز و دخترش کری فیشر در هالیوود در مراسم یادبود این دو شرکت کردند.

به گزارش  ورایتی، شماری از دوستان، خانواده و هواداران کری فیشر بازیگر فقید فیلم «جنگ ستارگان» و مادر وی دبی رینولدز دیروز شنبه در هالیوود حضور یافتند.

در این مراسم تاد فیشر فرزند دبی رینولدز که سازمان‌دهنده این مراسم برای مادر و خواهرش بود در این باره گفت: مادرم برگزاری مراسم یادبود را دوست نداشت. او برگزاری شوها و برنامه‌های شاد را دوست داشت.

در همین حال طرفداران این دو چهره سینمایی که به فاصله یک روز درگذشتند خارج از سالن مراسم یادبود تجمع کردند تا برای آخرین بار به این دو چهره درگذشته ادای احترام کنند.

در این مراسم دوستان و همبازیان کری فیشر که از او خاطرات زیادی از بازی در نقش پرنسس لیا در خاطر داشتند، صحبت کردند.

دوستان دبی رینولدز نیز در این مراسم حاضر بودند و یاد او را زنده داشتند و از علایق وی از جمله حمایت وی از بنیادهای خیریه صحبت کردند. وی از حامیان بیماران روانی و مغزی بود.

در بخشی از مراسم ربات R۲D۲ به عنوان یکی از شخصیت‌های جنگ ستارگان روی صحنه رفت.

کری فیشر ۶۰ ساله و مادرش که ۸۴ ساله و از بازیگران قدیمی بود به فاصله یک روز در آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ درگذشتند.

تاد که مراسم خاکسپاری مادر و خواهرش را به صورت خصوصی برگزار کرده بود، گفت: او بارها به من گفته بود حاضر نیستم در مراسم خاک‌سپاری دخترم شرکت کنم. وی گفته بود دوست دارد با دخترش به خاک سپرده شود و من هرگز تصور نمی‌کردم او به فاصله یک روز از کری فوت کند.

دن آکروید که زمانی با کری فیشر نامزد کرده بود یادآور شد هرچند با هم ازدواج نکردیم اما تا انجام تست خون هم رفتیم تا مطمئن شویم برای بچه‌دار شدن مشکلی نداریم. او خاطراتی از فیشر نقل کرد و از وی با صفاتی چون تاثیرگذار، الهام بخش، پراشتیاق و بااستعداد یاد کرد.

روتا لی نیز که با دبی رینولدز همکاری نزدیکی برای راه‌اندازی خیریه وی داشت و مارگی دونکن که با وی استودیوی مشهورش را راه‌اندازی کرده بود نیز به یاد این بازیگر سخنرانی کردند.

در این مراسمی ترانه‌هایی نیز به یاد این دو خوانده شد.

برگزاری چنین مراسم یادبودی در طول دهه‌ها در تاریخ هالیوود سابقه دارد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =