میزان نوشت: رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: دو زن که به بهانه آشنایی با مرد تنها تصاویر خصوصی او را به دست آورده و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده بودند، قبل از اخاذی میلیونی دستگیر شدند.

سرهنگ جواد جهانشيرى گفت: با طرح شكايت مرد ميانسال مبنى بر مزاحمت و تهديد به انتشار تصاوير خصوصى‌اش در فضاى مجازى، رسيدگى به موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: شاكى كه مدتى پيش همسرش را از دست داده بود و تنها زندگى مى‌كرد در اظهارات اوليه به كارشناسان پليس فتا گفت، در يكى از شبكه‌هاى اجتماعى خانمى خود را به من نزديك كرده و وقتى متوجه تنهاى‌یام شد، پيشنهاد ازدواجم را پذيرفت و براى آشنايى بيشتر از من عكس خصوصى و محرمانه خواست و پس از به دست آوردن عكس‌ها، مرا تهديد به انتشار تصاوير در محل كار و فضاى مجازى کرده و در قبال عدم انتشار اين عكس‌ها 200ميليون تومان وجه درخواست كرده‌است.

اين مقام انتظامى ادامه داد: كارشناسان پليس فتا بلافاصله با اقدامات فنى و عمليات زبده پليسى توانستند رد متهم را در فضاى سايبر شناسايى و با هماهنگى قضايى متهم را كه زنى جوان بود دستگير و به مكان پليس فتا منتقل کردند.

متهم كه زنى 29 ساله بود در مواجهه با ادله فنى، جرم خود را پذيرفت و اعتراف كرد به پيشنهاد دوستش كه مستاجر شاكى است دست به چنين اقدامى زدم و قرار گذاشتيم در صورت موفق شدن در اين معامله پنجاه -پنجاه گير هر كداممان بيايد.

سرهنگ جهانشيرى در رابطه با همدست متهم نيز كه مستاجر شاكى از كار درآمده بود، افزود: اين متهم كه زنى 57 ساله بود در رابطه با علت دشمنى‌اش با شاكى گفت: سر مسائل مالى و يك سرى رفتارهاى سخت‌گيرانه با صاحبخانه به اختلاف خورديم و در اين دعوا علاوه بر پسرم كه مصدوم شده‌بود من نيز از سوى صاحبخانه سيلى محكمى خوردم و براى گرفتن انتقام از وى اقدام به كشيدن نقشه‌اى براى به دام انداختنش کردم.

رئیس پليس فتای استان خراسان رضوى اضافه كرد: دو متهم با توجه به مستندات موجود و تكميل پرونده جهت سير مراحل قضايى به دادسرا معرفى شدند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =