ضرورت ترویج ارزش های دفاع مقدس در مدارس ودانشگاه ها

معاون استاندار گفت: ترویج ارزش های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها الزامی است و نقش رسانه ها هم در این مورد می تواند موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: سوم خرداد فرصت مناسبی است تا ضمن اجرای برنامه های مختلف یاد وخاطره هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه جامعه ما نیاز به حفظ آثار دفاع مقدس و ترویج آن در بین مردم دارد، افزود: متاسفانه منویات واخلاقیات دوران دفاع مقدس امروز در جامعه کمرنگ شده و به جای روحیه فداکاری ،ایثارگری و پای بندی به اخلاق روحیه دیگری که آسیب جدی را به جامعه می رساند در حال خودنمایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: درجامعه فرهنگی ودینی ترویج فرهنگ ایثار وفداکاری باید جایگزین فرهنگ چاپلوسی ،دروغ وفریبکاری شده وصداقت ، درستکاری ونوع دوستی هم رواج پیدا کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل هم در این جلسه گفت: بی‌شک آزادسازی خرمشهر فصلی به یاد ماندنی از حماسه‌آفرینی رزمندگانی است که با اتکا به قدرت الهی به عرصه جهاد پا گذاشتند و با نمایش ایمان خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند.

علی واحد اضافه کرد: امروز نیز هوشیاری نیروهای مسلح و فرزندان این مرز و بوم به رهبری و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های قدرت‌های استکباری علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =