پای پاداش قهرمانی ۵۰ و ۱۰۰میلیون تومانی در میان است!

در روزهایی که همه پرسپولیسی‌ها مشعوف قهرمانی در لیگ برتر و کری‌خواندن برای رقیب هستند ناگهان خبر می‌رسد بازیکنان در اعتراض به مطالبات خود حاضر به تمرین نیستند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: شاگردان برانكو بعد از بازگشت از مسقط عمان و تساوی با الهلالعربستان یك روز استراحت كرده و سپس دست به اعتصاب زدند. اخبار متنوعی در پشت پرده این اعتصاب به گوش می‌رسد.

برخی می‌گویند بركناری قریب‌الوقوع علی‌اكبر طاهری از باشگاه پرسپولیس و بلاتكلیفی سرخپوشان عامل اصلی این اعتصاب بوده است. این افراد معتقدند سران فعلی باشگاه پرسپولیس خوب می‌دانند كه رفتنی هستند بنابراین كار را رها كرده و نسبت به اتفاقات اخیر بی‌تفاوت نشان می‌دهند. گروهی بحث پاداش ۵ میلیون تومانی برد مقابل ماشین‌سازی تبریز و ۱۵ میلیون تومانی پاداش باقی مانده از پیروزی‌های قبلی را مطرح كرده و این ۲۰میلیون تومان معوقه را علت اصلی اعتصاب سرخپوشان می‌دانند. گروهی دیگر ۳۰ درصد باقی‌مانده از قرارداد فصل جاری پرسپولیسی‌ها را عمده دلیل آن می‌خوانند در حالی كه اغلب بازیكنان ۷۰ درصد پول گرفته و الباقی را هم خواهند گرفت. ضمن آن‌كه در پرسپولیس سابقه نداشته این مقدار هم پرداخت شود. دسته‌ای هم چك گرفتن استقلالی‌ها و رسیدن میزان دریافتی بازیكنان رقیب به ۸۵ درصد را دلیل تمرین نكردن شاگردان برانكو می‌دانند. این آخری تا حد زیادی به واقعیت نزدیك است اما یك منبع موثق و نزدیك به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد: شاگردان برانكو خوب می‌دانند چكی كه به تازگی در اختیار بازیكنان استقلال قرار گرفته احتمالاً پاس نمی‌شود(!) اما این مسئله را دست‌آویز قرار دادند تا به پاداش قهرمانی سنگین خود برسند. لابد می‌پرسید كدام پاداش قهرمانی؟

طبق شنیده‌های ما در قرارداد تمامی بازیكنان كنونی پرسپولیس بندی گنجانده شده كه در صورت قهرمانی در لیگ برتر به میزان ۱۰درصد از قرارداد آنان در قالب پاداش به سرخپوشان پرداخت شود. به طور مثال اگر بازیكنی یك میلیارد تومان با پرسپولیس قرارداد بسته باشد حالا می‌تواند ۱۰۰میلیون تومان به عنوان پاداش قهرمانی طلب كند!

به همان نسبت اگر بازیكنی ۵۰۰ میلیون تومان با پرسپولیس بسته باشد باید ۵۰ میلیون تومان پاداش قهرمانی بگیرد و ...!

حالا بازیكنان پرسپولیس نگران هستند كه جانشین احتمالی علی‌اكبر طاهری زیر بار این پاداش سنگین قهرمانی نرود و به همین خاطر زودتر دست به كار شده‌اند تا در دوران كار این مدیر به پول خود برسند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =