«خبرجنوب» نوشت: انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی است که مردم با دست خود می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند.

مسئول امور روحانيون ستاد مردمي حاميان حسن روحاني در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با اعلام اين مطلب در جمع خبرنگاران گفت: ما خود را مديون خون شهدا ميدانيم و اين يكي از دستاوردهاي بزرگ نظام اسلامي است كه مردم ميتوانند با دست خود و تنها با يك راي سرنوشت خود را تعيين كنند و پس از ساليان طولاني حكومت ستم شاهي اين افتخار نصيب مردم ما شده است.
حجت الاسلام سيد بهرام حسيني ضمن ارايه گزارشي از فعاليت هاي اين ستاد گفت: تصدي مسئوليت اين ستاد با توجه به نقش روحانيت در جامعه كاري مشكل بود و در كنار مديريت اين بخش يكي ديگر از فعاليت هاي ما سازماندهي و ارتباط موثر با مساجد و حسينيه ها بود كه توانستيم اين كار را با موفقيت به اتمام برسانيم.
وي با اشاره به آزادي موجود در كشور ادامه داد: شما در هيچ كشوري در دنيا كشوري با اين همه آزادي و امنيت در انتخاب پيدا نميكنيد. يكي از افتخارات بزرگ ما كه همواره مقام معظم رهبري بر آن تاكيد داشتند امنيت و آرامش است. در اين دور انتخابات شاهد بودیم ميليون ها نفر در درون كشور و ايرانيان خارج از كشور با آرامش و در امنيت كامل در انتخابات شركت كردند و اين يك دستاورد و نعمت بزرگ است كه خدا به مردم ما عطا كرده است.
مسئول امور روحانيون ستاد مردمي حاميان حسن روحاني اضافه كرد: در طول مدت زمان قانوني تبليغات انتخابات در حوزه مساجد، روحانيت و حوزه هاي علميه در سرتاسر فارس اقدامات خوبي را انجام داديم و توانستيم از طريق ارتباط چهره به چهره با روحانيون حامي دولت نامه رساني، سامانه پيام كوتاه و سفرهاي درون استاني اقدامات خوبي را انجام
دهيم.
حجت الاسلام حسيني گفت: علاوه بر اين موارد طي اين مدت توانستيم ارتباط خوبي با حوزههاي علميه خواهران و برادران و مساجد اهل سنت در سرتاسر استان برقرار كنيم و در اين مدت كوتاه ائمه جماعات مساجد، هيات هاي مذهبي و كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد هم همكاري خوبي با ما داشتند.
وي ادامه داد: ستاد مردمي حامي دولت تدبير و اميد هيچ گونه دريافتي براي فعاليت هاي خود از دولت نداشته و همه تنها براي خدمت صادقانه و با اتكا به مردم در اين حوزه فعاليت داشتند و طي اين مدت نيز ستادهاي مردمي متعددي در گوشه و كنار استان در حمايت از دولت توسط مردم ايجاد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =