عقد تفاهم نامه همکاری صنعت و دانشگاه در شهرستان کوهدشت

تفاهم نامه همکاری صنعت برق و دانشگاه های شهرستان کوهدشت منعقد و راهکارهای لازم ارائه گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان در این خصوص ابراز داشت: تفاهم نامه فوق 3ساله بوده و همکاری درزمینه های علمی، فنی، پژوهشی و فن آوری فی مابین شرکت توزیع برق لرستان و دانشگاههای پیام نور کوهدشت، علمی کاربردی کوهدشت یک، علمی کاربردی فرهنگ و ادب کوهدشت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهدشت، موسسه غیر انتفاعی جویندگان علم وموسسه غیرانتفاعی نو آوران این شهرستان برگزار می گردد و مصوباتی به موعد اجرا گذشته شد .
فریدون خودنیا افزود: خوشبختانه ارتباط بین صنعت برق و دانشگاه یک ارتباط موثر و موفق بوده الخصوص یکسال گذشته که این عقد همکاری در سطح کل استان تسریع یافته و فقط محدود به مرکز استان نمی شود. وی گفت ارتباط صنعت و دانشگاه زمینه را برای پیشرفت و توسعه فراهم کرده و با توجه به منابع موجود اعم از منابع انسانی که دارای تخصص بالا می باشند و منابع و امکانات و تجهیزات و مواد اولیه الزامیست با همت بیشتر توسعه را در اولویت اول قرارداد.
خودنیا گفت :انتقال علم و تکنولوژی بین صنعت و دانشگاه می تواند راههای پیشرفت و توسعه را فراهم نموده و با تربیت نیروی متخصص در بحث خودکفایی و اقتدار اقتصادی نیز مسیر حرکت رو به جلوکاملا میسر می گردد.
در ادامه این نشست مهندس شریفی پور مدیر دفتر تحقیقات نیز تشریح کرد: به منظور توسعه همکاری مشترک در زمینه موضوعات علمی، فنی و پژوهشی،فن آوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، اجرای طرحهای پژوهشی، مطالعاتی توسعه ای ، کاربردی، مشاوره ای و آموزش در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت و به منظور دست یابی به دانش مربوط و فن آوری های مورد نیاز در حوزه صنعت برق و دانشگاه، با حمایت فرمانداری شهرستان کوهدشت و همچنین حمایت های مدیر عامل محترم شرکت و توجه ویژه ایشان به امر تحقیقات و توسعه، همیت معاونت برنامه ریزی و مهندسی و مدیریت توزیع برق شهرستان کوهدشت این تفاهم نامه منعقد گردید.
مدیردفتر تحقیقات ابراز داشت: این تفاهم نامه که در 10 ماده یک تبصره و هشت نسخه به مدت 3 سال تنظیم گردیده با امضای مدیر عامل برق لرستان آقای مهندس فریدون خودنیا و روسای دانشگاه و مراکز فوق الذکر تایید و به موعد اجرا گذاشته شده است .
شریفی پور افزود: موجبات استفاده از توان علمی، فنی و اجرایی طرفین، افزایش ار تباط صنعت و دانشگاه، رشد سطح علمی و پژوهشی محور شدن فعالیت هادر برق لرستان کاربردی شدن ایده های دانشگاهی و استفاده از شرایط آزمایشگاهی دانشگاه برای پروژ های تحقیقاتی شرکت برق فراهم گردیده است.
وی اظهار داشت: طی تفاهم نامه مقرر گردید مشاوره های تخصصی و کارشناسی طبق برنامه ریزی مدون با تشکیل کمیته ها و کارگروههای فنی و علمی جهت پیشبرد اهداف طرفین برگزار و تصمیمات نهایی با مشورت همین کمیته ها و کارگروهها اتخاذ شود.
مدیر دفتر تحقیقات انعقاد اینگونه تفاهم نامه ها بین صنعت و دانشگاه را نقطه عطفی در جهت رسیدن به اهداف متعالی دانست و تاکید کرد: ما باید به این گونه اقدامات پایبند بوده و مصوبات آنها را به صورت صد در صدی اجرایی نماییم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =