خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    0 0
    من فقط یک سوال از مسئولین دانشگاه آزاد دارم.این هفته آخر خرداد دقیقا از کی محاسبه میشه؟برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد؛ افراد مجاز را ارجاع به سایت دانشگاه آزاد داده اند.در سایت اما فقط یک پیام رو میبینیم.انتخاب رشته هفته آخر خرداد در همین سایت اعلام خواهد شد.تا اونجا که عقل ناقص بنده نشون میده امروز 31 خرداده و آخرین روز از این ماه.حالا کی این مسئولین عزیز دلشون میاد و لطف میکنن و منت میزارن و جواب سردرگمی پذیرفته شدگان مرحله اول کنکور رو می دن خدا میدونه.همین مشکلات هم به نحوی دیگه در انتخاب رشته سراسری با دفترچه گنگ و پیچیدگی غیر لازم پروسه آن مشاهده شد.جالبه کسی به این مشکل 200300 هزار پذیرفته شده حتی اشاره نمیکنه چه برسه به پاسخگویی
  • علی IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    0 0
    حتما فیلمی که در شبکه های مجازی از بیهوش شدن ناگهانی موتور سواران در تونل توحید دست به دست میشه رو دیده اید.واقعا چند نفر باید از بین برن؛ چند خانواده باید داغدار بشن؛ چند راننده از همه جا بی خبر باید یک عمر گرفتار تصادف با موتور سواران متخلف در تونل توحید بشن تا مسئولان به فکر اجرای نص صریح قانون منع تردد موتور سیکلت در تونل های شهری بیوفتن؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    0 0
    خبرانلاين ما مشکل دست فروشاي شبانه ايل گلي تبريزو باشما درميان گداشته بوديم پس چرا اين مشکل حل نميشه خيلي چهره شهر بد شده توروخدا رسيدگي کنين از فروختن تابلو بگير تا کفش و تيشرت