یوزپلنگان آسیایی مهمان استاندار بودند / تجلیل ازفوتبالیست‌های ملی‌پوش لرستانی

ظهر امروز نشست صمیمی استاندار لرستان با افتخار آفرینان لرستانی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،محور اصلی این نشست تجلیل از این دو ملی پوش افتخارآفرین لرستانی بود. هوشنگ بازوند ورزشکاران موفق استان را افتخار استان و کشور عنوان کرد و افزود:ثروت لرستان فقط شامل ثروتهای سخت افزاری نبوده و مردم لرستان با وجود داشتن چنین افتخارآفرینانی دارای سرمایه ای ارزشمند هستند.
بازوند در تجلیل در علیرضا بیرانوند دروازه بان قدر لرستانی گفت:بسیار خرسندیم که در خدمت دوازه بانی هستیم که هرگز دروازه اش باز نشد.
وی با اشاره به علاقه شخصی خودش به ورزش فوتبال ادامه داد:وحید امیری نیز افتخار عرصه ورزش استان است و صاحب سبک بودن این فوتبالیست زبانزد مسوولین ورزشی و هیئات فوتبال است.
بازوند افزود:علاوه بر توسعه ورزش استان و کسب افتخارات ملی، حضور دو تن لرستانی قهرمان در عرصه جهانی را عامل درخشش اخلاق،اصالت و ظرفیت های بی بدیل لرستان عنوان کرد.
وی از خانواده های لرستانی در راستای تربیت و پرورش امثال علیرضا بیرانوند وحید امیری تقدیر و تشکر کرد و گفت:همواره جامعه با خلاهای اخلاقی مواجه است و امیدواریم به همت ورزشکاران استانی که همواره نماد اخلاقمداری بوده اند این خلا ها برطرف شود.
گفتنی ست در این مراسم این دو ورزشکار با دریافتی احکامی از سوی دستگاه های اجرایی اداره حفاظت و محیط زیست و شورای مبارزه با مواد مخدر استان به عنوان سفیران مبارزه با مواد مخدر و سفیران محیط زیستی استان نیز معرفی شدند.
فتحی بیرانوند مدیر کل اداره حفاظت و محیط زیست لرستان نیز بیرانوند و امیری را یوزپلنگان آسیایی نامید و افزود: موضوعی که هنوز نتوانسته ایم آنطور که باید و شاید در جامعه نهادینه شود، بحث فرهنگ زیست محیطی در بین مردم است و بی شک با نهادینه شدن این فرهنگ بسیاری از مشکلات کنونی محیط زیست و زیستمندان رفع خواهد شد.
آقا میرزایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز در خصوص نقش فرهنگی و اجتماعی ورزشکاران در ریشه کنی اعتیاد ابراز داشت: بهترین راه مبارزه با مواد مخدر اجتماعی شدن است و استفاده از ظرفیت ورزشکارهای محبوب و افتخارآفرین به عنوان سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر تاثیر چشمگیری در زودن اعتیاد در جامعه خواهد داشت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =