مراسم تجلیل از خبرنگاران فریدون کناری در فرمانداری این شهر با حضور فرماندار، معاون فرماندار،بخشدار مرکزی و دهفری رئیس ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از فریدون کنار ،حسین منفردی پس از تبریک روز خبر نگار گفتند:رسانه ها رویکرد های متفاوتی دارند که علت آن متفاوت بودن نظام رسانه ای و بر اساس ایدئولوژی جامعه است .فرماندار فریدونکنار ارزش رسانه را در نظام رسانه ای دانست.

وی افزود: بین اخلاق رسانه ای و اخلاق عمومی تفاوت هایی وجود دارد که اخلاق رسانه ای بر اساس علوم رسانه ای و اخلاق عمومی بر اساس علوم اجتماعی است.
وی تصریح کرد:خبرنگاران به سه دسته تقسیم می شوند.بعضی در پی منافع شخصی اند و خبر ها را آنطور که میخواهند انعکاس می دهند،بعضی هم مذهبی یا گروهی کار می کنند نه بر اساس واقعیت ها و اگر واقعیت باشد براساس هدایت های مدنظر آنهاست بعضی نیز بر اساس منافع ملی کار میکنند که می تواند حق و ناحق باشد .
منفردی در ادامه گفتند:رسانه چشم بینای جامعه است.اگر چشم بینا دیده ها را درست انتقال ندهد داده ها نیز نادرست است.
فرماندار شهر بندری ادامه داد :نقد زمانی معنا می یابد که همه ی ابعاد یک موضوع را در برگیرد و در جهت اصلاح عمور باشد.اگر رسانه ای در جهتی حرکت کند که امید در جامعه را از بین ببرد رسالت خود را انجام نداده است.
دکتر منفردی درپایان بیان داشت:پیشکسوتان و فعالان رسانه ای شهرستان پیگیر تاسیس خانه خبرنگاران نیز باشند.
یادآور می شود؛ در انتهای این مراسم از خبرنگاران و فعالان مطبوعات با هدایا قدر دانی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =