ملی‌پوش والیبال ایران از روزهای سختی که برای کسب سهمیه جنگیدند حرف می‌زند.

مهری رنجبر:وقتی پا به سالن مسابقات گذاشت نگاهش متعجب بود.متعجب از حضور بانوانی که در ورزشگاه حسین رضازاده اردبیل حضور داشتند و داشتند تیم ملی را تشویق می کردند! عبادی پور از آن لحظه می گوید:«واقعا باور نمی کردیم که بانوان بتوانند به سالن بیایند.در  تهران اوضاع متفاوت بود و پس از همه آن اتفاق ها اصلا باور نمی کردیم که این همه از بانوان علاقمند به والیبال بتوانند به سالن بیایند.»

بانوان آمدند و مشکلی هم پیش نیامد.

دقیقا.من هم خیلی دوست دارم که خانواده ام در هر بازی به ورزشگاه بیایند و بازی را تماشا کنند.به نظرم اتفاقی که در اردبیل افتاد ایده خوبی بود.بانوان ما چند سال از تماشای والیبال محروم بودند اما برای این رقابتها آمدند. خوشحالم که بعداز 4-5 سال بانوان را به سالن والیبال راه دادند.

یک شایعه ای مطرح شده بود که بازیکنان تیم ملی به دلیل ازدحام جمعیت نمی توانستند بیرون بیایند،درست است؟

این طور نیست،گاهی اوقات لطف مردم با به حساب چیزهای دیگر می گذارند.اگر مردم دوست دارند ما را ببینند به دلیل این است که به والیبال علاقه دارند.باور کنید ما هم آنها را دوست داریم و وقتی ابراز احساسات می کنند پاسخ شان را می دهیم.ضمن اینکه هر کاری از دست مان بر بیاید برای خوشحالی آنها انجام می دهیم.

رقابت های انتخابی قهرمانی جهان هم به پایان رسید و به نظر یک نفس راحت کشیدید.

هنوز هم معتقدم  که سختی ها تمام نشده است.قبل از کسب سهمیه می گفتیم سختی داریم وسختی داریم اما همه چیز دوباره شروع شده است.

قبول داری که پیروزی مقابل چین و کره کار را تمام کرد؟

نمی شود گفت.همان موقع خیلی ها این حرف ها را می زدند.کره و چین تیم های خوبی هستند اما شکست دادن آنها به منزله موفقیت ما نبود.البته ما حالا سهمیه قهرمانی جهان را گرفته ایم و تازه راه برای ما باز شده است و سختی ها هم دو چندان.البته یک چیز بگویم،ما واقعا می دانستیم بازی با چین سختی دیگری دارد. با همین تیم در انتخابی المپیک هم بازی کرده بودیم که 3-2  و به سختی بردیم. حتی ست آخر را 16-14 بردیم. بنابراین می دانستیم کار راحتی نداریم.

لوزانو سرمربی سابق ایران بود که با چین به اردبیل آمده بود.در این بازی حاشیه هایی را هم به وجود آورد و ...

لوزانو 6 ماه پیش سرمربی ما بود و رابطه خیلی خوبی با ما داشت. حتی بعدازبازی با چین که بردیم آمد، با تک تک بازیکنان دست داد و تبریک گفت بابت بازی خوب بچه ها.ما مشکلی با کسی نداریم.

یک سوال می پرسم که می توانی پاسخ ندهی.سامان فادزی توانسته جای خالی عادل غلامی را به خوبی پر کند؟

عادل غلامی یکی از ستاره های تیم ملی است که متاسفانه حالا در تیم نیست و سامان فائزی هم بازیکن با تجربه و پخته ای است که چند سالی در اردوها و بازیهای تیم ملی حاضر بوده و خیلی خوب در این دو بازی جای خالی عادل را پر کرد.

در این بازیها همان تیم ایران همیشگی بودید؟

صد درصد وقتی تیمی بیشتر تمرین کند ،حتما پیشرفت زیادی می کند. ما هم بعداز لیگ جهانی خیلی سخت تمرین کردیم،از طرفی مسابقات زیادی داشتیم ، خیلی بد است با یکسری سوتی که در حد بازیکنان تیم ملی ایران نیست.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =