بیست و ششمین روز مرداد، یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

سال‌های آسمانی دفاع مقدس با رشادت‌ها و جانبازی‌های جوانان این مرز و بوم برای همیشه در دل تاریخ ثبت شد تا دیگر هیچ دشمنی به خود حتی جرأت فکر کردن به حمله نظامی به این سرزمین را ندهد.

در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت. آزادگانی که در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه خصم دون پایمردی کردند تا ثابت کنند در اسارت ظاهری نیز خود را رزمنده و مدافع نظام و انقلاب می‌دانند و الحق که این پایمردی آزادگان و سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازان کم از شهادت ندارد.

و چه زیبا این فرهنگ ناب مقاومت و ایستادگی در برابر کفر و ظلم امروز به بهترین وجه به نسل امروز جوانان این کشور به ارث رسیده است و اگر روزی آزادگان در برابر دشمن بعثی سر خم نکردند و برای همیشه ماندگار شدند و اگر روزی آزاده‌ای همچون شهید محمد شهسواری با دست بسته در دل دشمن مرگ بر صدام گفت، امروز جوان رعنایی چون شهید مدافع حرم، محسن حججی در بند خبیث‌ترین دشمنان با شکوه و ایستادگی درس آزادگی و عزت به عالم می‌دهد و به تأسی از ارباب خود سر می‌دهد اما سر خم نمی‌کند.

نظر شما کاربر محترم درباره تصاويري که از ازادگان سرافراز تاکنون دیده اید، چيست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‎هاي اين خبر یا در اینستاگرام خبرآنلاین منتشر کنيد.

 2323

نظر شما درباره این عکس چیست؟ | سالروز بازگشت آزادگان به میهن بیست و ششمین روز مرداد، یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است. سال‌های آسمانی دفاع مقدس با رشادت‌ها و جانبازی‌های جوانان این مرز و بوم برای همیشه در دل تاریخ ثبت شد تا دیگر هیچ دشمنی به خود حتی جرأت فکر کردن به حمله نظامی به این سرزمین را ندهد. در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت. آزادگانی که در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه خصم دون پایمردی کردند تا ثابت کنند در اسارت ظاهری نیز خود را رزمنده و مدافع نظام و انقلاب می‌دانند و الحق که این پایمردی آزادگان و سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازان کم از شهادت ندارد. و چه زیبا این فرهنگ ناب مقاومت و ایستادگی در برابر کفر و ظلم امروز به بهترین وجه به نسل امروز جوانان این کشور به ارث رسیده است و اگر روزی آزادگان در برابر دشمن بعثی سر خم نکردند و برای همیشه ماندگار شدند و اگر روزی آزاده‌ای همچون شهید محمد شهسواری با دست بسته در دل دشمن مرگ بر صدام گفت، امروز جوان رعنایی چون شهید مدافع حرم، محسن حججی در بند خبیث‌ترین دشمنان با شکوه و ایستادگی درس آزادگی و عزت به عالم می‌دهد و به تأسی از ارباب خود سر می‌دهد اما سر خم نمی‌کند. نظر شما کاربر محترم درباره تصاويري که از ازادگان سرافراز تاکنون دیده اید، چيست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‎هاي اين خبر یا در اینستاگرام خبرآنلاین منتشر کنيد.

A post shared by Khabaronline.ir (@khabaronline) on Aug 17, 2017 at 5:34am PDT

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    گرچه شد دل زار گرفتار به بیداد او عاقبت رسد عشق به فریاد من از نگاه یاران به یاران ندا می‌رسد دورة رهایی رهایی فرا می‌رسد
  • بی نام FI ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    درود بر عزت و شرف مردان غیرتند ایرانی کهدر مقابل هیچ دشمنی در طول تاریخ سرخم نکردند و نردانه چون کوه ایستادند درود بر شرفش ان و غیرتشان نامتان پاینده باشید.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    کی میدونه عکس بعدی مال کیهپناه بر خدا
  • محمدرضا IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    58 63
    کل یوم عاشورا... کل ارض کربلا...
  • بی نام DE ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    بعد از 1100 سال ایران مستقل شد. ایران دوباره ایران شد. بعد یه دوره شد که ما قهرمان نداشتیم، رهبر نداشتیم، آرمان نداشتیم، زیر پرچم هیچ کسی نمی رفتیم، شاه های بی عرضه داشتیم و ایران روز به روز کوچک و کوچکتر می شد. چیزی که برای مردم ما که از ایران جدا می شدند دردناک بود یا شد. مثل نسل کشی ارمنی ها توسط عثمانی که اگر ارمنستان از ایران جدا نشده بود، چه کسی جرات داشت آن کار را با ارمنی ها بکند.. یا افغانستان که دیگر روی خوش ندیده. افغانستانی که یکی از شوروی شرقی خورده و یک از آمریکای غربی و یکی هم از طالبان به ظاهر اسلامی... این شهدای ما می تونستند چند دهه دیگه زندگی کنند، تو تخت خواب بمیرند، مثل بقیه ایرانی ها جونشون بی ارزش باشه. اما به جونشون ارزش دادند و شما می دونید که ارزش جونشون خیلی بالاست
    • امین A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
      3 5
      دوست عزیز تمام کامنتها به طرز عجیبی منفی زیاد داره. بعضی از پستهای خبرآنلاین دچار این وضعیت عجیب میشوند . مشخصه که منفی ها و مثبت ها طبیعی نیستند
  • فرزاد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    37 33
    سلام و درود به ازادگان سر افراز ميهنمان و وقتي نام سردار بزرگ ايران نام پر طنين شهيد حججي كه سروقامتانه در مقابل ضلم براي دفاع از مضلومان ايستادگي كرد اشك در چشمم پر ميشود. اينو با تمام وجود ميگويم اي جوان رشيد ايران اي كوه ايستادگي اي كاش جان جواناني مثل من گرفته ميشد تا قويدلي همچون تو از دستمان نميرفت همواره در ذهنمان خواهي ماند
  • محمد A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    45 4
    چون امروز رفتار گذشته عراقی ها را فراموش کرده ایم به احتمال زیاد در آینده رفتار داعشی ها را هم فراموش خواهیم کرد.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    9 16
    قصد جسارت و توهین به دیگران را ندارم ؛ امیدوارم همگی مرا عفو بفرمائید ؛ ولی نظراتی که از روی خوشی و سر خوشی و بقولِ آن ظریفی که فرمود در حین پاستیل خوردن و بر روی مبل و راحتی و زیر کولر 24 اینچ و شکمِ سیر و تنِ پرورده و بسترِ گرم و نرم و بالش پرِ قو و در کنار اهلِ منزل آسوده و براحت باشد ؛ به چه دردِ شما میخورد که نظر خواهی می کنید ؟؟؟؟ باز هم منِ کمترینِ بی وجود از تمامی هموطنان بزرگوار و ارجمند و فرهیخته ام طلبِ عفو و بخشش دارم ؛ و اولین مخاطب نیز خود هستم .
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    19 2
    ما باید در جنگهای زمینی توان تاکتیکی و باز دارندگیمونو بالا ببریم تا کمتر تلفات بدیم
  • هومن A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    4 1
    تنها چیزی که ذهنم میاد دلاوری و شجاعت کم نظیر است.
  • مهران A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    4 2
    دفاع مقدس
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    2 2
    اعتقادات فرامرزی. جهانی. اتحاد اسلام واقعی.
  • عسکر ایوبی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
    0 0
    هر دو این عزیزان یکی در مبارزه با بعثی ها و دیگری در نبرد با تکفیریها باعث افزایش اراده یک ملت و وحدت بیش از پیش مردم شدن....خدا با سرور شهیدان محشورشان کند