در ۳۰ مردادماه، بحث بر سر سخنان دیروز اژه‌ای درباره حصر و واکنش علی مطهری به درخواست آنها برای محاکمه بازدید زیادی برای این اخبار داشت.

در صدر مهمترین اخبار سیاسی امروز فرمایشات رهبر انقلاب دیده می شود که فرمودند: مسئولان باید روحیه جهادی و انقلابی را تقویت کنند. همچنین با حکم رهبر انقلاب؛سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش شد.

در پربازدیدترین خبر سیاسی هم عنوان شد این ۳ زن قرار بود وزیر بشوند اما نشدند. همچنین در این سرویس سوال مطهری از اژه‌ای پربازدید بود که پرسید: چرا با درخواست محاکمه علنی محصورین مخالفت می‌شود؟

در سرویس اقتصادی اعلام قیمت احتمالی خودروهای جدید رنو بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، در گزارش پربازدیدی اعلام شد وزیرِ رکورددار نفت برای ایران آبرو می‌خرد. در این سرویس گزارشی درباره ماجرای کارخانه چسب هل که بدل به آزمونی برای اقتصاددانان شده است، بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی مخاطبان در خبر پربازدیدی با بازیگرانی را که بادیگارد دارند آشنا شدند. پس از آن، واکنش بازیگر «شاهگوش» به دستگیری حمید صفت مخاطبان زیادی داشت و در نهایت، خبر پربازدید دیگری به تاثیر مخرب جراحی زیبایی بر زندگی حرفه‌ای بازیگر زن پرداخت.

در سرویس اجتماعی، مردم درباره آخرین روزهای کاری قالیباف نظر دادند و این خبر پربازدید شد. در این سرویس برای مردم هم مهم بود بدانند کارمندان پیمانی در دولت جدید رسمی می‌شوند؟ گزارش پربازدید دیگر این سرویس هم به جوان‌ترین و پیر‌ترین استان‌ کشور اختصاص داشت.

در سرویس بین الملل واکنش توئیتری ترامپ به برخورد ناو جنگی مک‌کین بازدید زیادی به همراه داشت. پس از آن در خبر پربازدیدی عنوان شد، رسوایی تخم‌مرغ در کره‌جنوبی باعث شد رئیس‌جمهور این کشور عذرخواهی کرد. همچنین خبر درخواست داعش از ارتش لبنان پربازدید بود.

در سرویس طنز هم شیرین‌کاری شهرداری برای معلولان تهران باعث خنده بین مخاطبان شد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =