هومن برق‌نورد که مهر سال گذشته در «مجله تصویری 0513» گفته بود از این به بعد در هیچ برنامه تلویزیونی، تله‌فیلم یا سریالی حضور نخواهد داشت، این روزها با نمایش «به مناسبت ورود اشکان» روی صحنه رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویدا جوان همبازی هومن برق‌نورد در نمایش «به مناسبت ورود اشکان»، عکسی از او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بازیگرانِ «به مناسبت ورود اشکان» که براساس متنی از پوریا کاکاوند و به کارگردانی رضا دادویی روی صحنه رفته است، هومن برق‌نورد، نیما رییسی، الهه حسینی، ویدا جوان، خسرو شهراز، آرزو افشار، شمسی صادقی، علی امیری، آزاده نوبهار و امين ميری هستند.

مهرِ سالِ گذشته بود که هومن برق‌نورد در برنامه تلویزیونی «مجله تصویری 0513» گفته بود: «این آخرین حضور من در تلویزیون است. از این به بعد مرا در هیچ برنامه تلویزیونی، تله‌فیلم یا سریالی نخواهید دید.» این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مورد دلیل این تصمیم افزوده بود: «من هنوز دستمزد سریال «دودکش» را نگرفته‌ام!»

در خلاصه داستان «به مناسبت ورود اشکان» که هر روز ساعت 19 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود آمده است؛ «اشکان پسر کوچک خانواده پس از پایان تحصیلاتش به خانه برگشته و مادرجون به مناسبت ورود او یک مهمانی برگزار کرده است. مهمان‌ها به مرور از راه می‌رسند اما بهمن پسر بزرگ خانواده از اتاق بیرون نمی آید. او منتظر رسیدن دوست صمیمی‌اش عابدین است که قرار است خبر مهمی را برایش بیاورد. با رفت‌وآمد هر کدام از اعضای خانواده و مهمان‌ها پرده از رازی بزرگ برداشته و خیانتی پنهان آشکار می‌شود...»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =