کیهان نوشت: جمشید جم گفت: امیدوارم مردم ما و به ویژه جوانان عزیزمان، با انسجام و یکدلی، جواب یاوه‌گویی‌های ترامپ را بدهند.

جمشید جم، خواننده سرود «یار دبستانی» و مدیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان اظهار داشت: معمولا افرادی که سیاستمدار شناخته می‌شوند باید با سیاست و درایت سخن بگویند. اما بعید است کسی که بر مسند ریاست جمهوری آمریکا نشسته، حتی در این حد اطلاعات تاریخی و جغرافیایی نداشته باشد که به سادگی نام خلیج‌فارس را اشتباه بگوید. آن هم در شرایطی که ناوگان آن‌ها هر روز در رفت و آمد به کشورهایی که به آمریکا نیاز دارند از خلیج‌فارس عبور می‌کنند.

او افزود: البته چنین رفتارهایی از دولت آمریکا طی 100 سال گذشته همواره تکرار شده است و مردم ما از این حرف‌های رئیس‌جمهور آمریکا جا نمی‌خورند. اما متأسف هستیم کسانی که داعیه دار مدیریت جهان هستند، حتی از ابتدایی‌ترین سواد هم بهره‌ای ندارند.

خواننده «یار دبستانی» تصریح کرد: ان شاءالله هر سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد مردم همراه‌تر و منسجم‌تر از گذشته و به قول کسانی که حکمشان برای ما جلودار است، وحدت کلمه داشته باشند؛ به خصوص جوانان و دانشگاهیان که همه آن‌ها یاران دبستانی من هستند.

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    1 0
    اصل یار دبستانی رو ایشون نخونده.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    2 0
    البته خواننده اصلی سرود "یار دبستانی" مرحوم فریدون فروغی است .