وکیلی: اردکانیان تجربه جهانی و دانش کافی دارد

نماینده تهران گفت:«در این وزارت‌خانه 30 هزار میلیارد بدهکاری وجود دارد که 14 هزار آن به پیمانکاران است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی وکیلی نماینده تهران در دفاع از وزیر پیشنهادی نیرو گفت:«موضوع آب مسئله مشترک مطالعات پیرامون چالش‌ های کشور است و مخالفین هم این دغدغه مشترک را دارند. بیم اینکه بحران آب به بحران امنیتی تبدیل شود وجود دارد که برآیند سوء مدیریت است. ما اشکال مختلف مدیریت را داشتیم و همه دارایی‌هایمان را آوردیم و تکالیفی را پیش‌بینی کردیم تا برای مثال از ظرفیت دریاها برای شیرین کردن آب استفاده شود اما همچنان در نقطه اول هستیم. »

وکیلی ادامه داد:« سوابق بین ‌المللی و تخصص آقای اردکانیان ما را امیدوار به حل چالش‌های حوزه آب و انرژی می کند چراکه این حوزه نیازمند شخصیتی با حداکثر مشروعیت است تا بتواند گامی در جهت بهبود بردارد.»

او اظهار داشت:«ما از رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که اردکانیان را انتخاب کرد و انتظار داریم برای حل مشکلات گام بردارد. با توجه به ظرفیت تعاملی و شناخت آقای اردکانیان انتظار داریم برای مسئله آب، محیط‌ زیست و خاک به عنوان یک پکیج یک جا درمانگری شود و از دولت می خواهیم لایحه تاسیس وزارتخانه انرژی، آب و محیط‌ زیست را به مجلس بدهد.»

وکیلی عنوان کرد:«در این وزارت‌خانه 30 هزار میلیارد بدهکاری وجود دارد که 14 هزار آن به پیمانکاران است. برخی کارشناسان برق نگرانند چراکه تخصص اردکانیان در حوزه آب است و ما خواهشمندیم به این بخش توجه ویژه شود.»

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =