مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «شعر آیات» تمدید شد

دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات در استان لرستان، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا پایان آذرماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، منصور احمدی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا پایان آذرماه، خبرداد.

وی با اشاره به اینکه از زمان اعلام فراخوان جشنواره تاکنون شاعران ٢٩ استان کشور، قوی‌ترین آثار خود را جهت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه ارسال کرده‌اند، عنوان کرد: این آثار در دسته‌های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر با موضوع سوره واقعه، شعر عربی، شعر ترکی، شعر کردی و شعر لکی، لری و بختیاری دسته‌بندی شده و مورد داوری قرار می‌گیرند.

احمدی با اشاره به این‌که بیش‌از ١٠٠٠ عدد پوستر جشنواره به استان‌ها و ١٠٠ شهر پرجمعیت کشور ارسال شده است، عنوان کرد: در راستای تهیه بانک اطلاعاتی از شعرای کشور در زمینه قرآن و عترت، تاکنون اطلاعات بیش‌از ١٥٠٠ شاعر، جمع‌آوری شده است.

دبیراجرایی جشنواره ملی شعر آیات در لرستان ادامه داد: جهت اطلاع‌رسانی به شعرای کشور کانال جشنواره به آدرس @lor_ayat٩٦ راه‌اندازی شده و شاعران گرانقدر، جهت اطلاع از اخبار جشنواره، می‌توانند به عضویت این کانال درآیند.

وی با اشاره به این‌که شاعران برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیات در لرستان، تا پایان آذرماه ٩٦، زمان دارند، گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به روش‌های بیان شده در فراخوان جشنواره، به دبیرخانه ارسال کنند.

احمدی تأکید کرد: اختتامیه جشنواره دی‌ماه سال ٩٦، با حضور مهمانان وزارتی، برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت مشاهده فراخوان و ارسال آثار به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به آدرسwww.qlr.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =