در ۱۸ آذرماه، اخباری درباره حواشی برگزاری روز دانشجو در برخی دانشگاه‌ها که همراه با حرکات موزون بود، بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی حکایت محمدرضاشاه به روایت یکی از رجال پهلوی، از جوان متواضع در ابتدای سلطنت تا فردی مستبد در پایان حکومت پربازدید بود. در این سرویس پاسخ کیهان به تاج‌زاده هم پربازدید بود که نوشت: اگر دین ندارید، شرف داشته باشید. همچنین نقل قولی از عارف هم پربازدید بود که گفت: رابطه اصلاح‎طلبان با رهبری همیشه خوب است.

در سرویس اقتصادی شایعه کشته شدن خاوری در کانادا پربازدید شد. در این سرویس، مخاطبان می خواستند بدانند قیمت خودرو جک چقدر است؟ همچنین گزارشی درباره تولید تُرب عظیم‌الجثه در ایران که تعجب کارشناسان را برانگیخت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی پاسخ تند مهناز افشار به سحر قریشی بازدید زیادی داشت. همچنین خبر آزار جنسی بازیگر زن در صحنه «مرگ فروشنده» پربازدید بود. گزارشی درباره میلیاردرهای سینمای ایران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، گزارشی درباره رویای شاهزاده‌ها هم پربازدید بود؛ به راستی عربستان در مرز با مصر و اردن چه‌ می‌سازد؟ در این سرویس واکنش به حرکات موزون و هلهله در مراسم روز دانشجو در دانشگاه نجف آباد! بازدید زیادی داشت. گزارش پربازدید دیگری هم می گفت در صورت زلزله ۷ ریشتری در تهران حداقل ۲۵۰‌ هزار نفر کشته می‌شوند.

در سرویس بین الملل تحلیل یک تحلیلگر سیاسی به نام بهشتی‌پور پربازدید بود که گفت: مرگ علی عبدالله صالح تنها به سود یک جناح است. در این سرویس خبر حمله بی‌سابقه نیکی‌هیلی به سازمان ملل هم بازدید زیادی داشت. یک سئوال پربازدید هم در این سرویس طرح شد چرا سفر جانسون به تهران مهم است؟

در سرویس طنز هم متلک تصویری یک روزنامه به وزیر علوم، ولایتی و رئیس دانشگاه آزاد بازدید زیادی داشت.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =