۰ نفر
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید!

منوهای کهنه و رنگ و رو رفته که هرازگاهی برای سفارش غذا به آن‌ها مراجعه می‌کردیم تصویری آشنا در خانه‌های همه ما هستند.

ریحون

منوهایی ثابت و تکراری که گاهی از سر ناچاری به آن‌ها مراجعه می‌کنیم و از همان رستوران‌های همیشگی غذا سفارش می‌دهیم. گرچه بسیاری از ما حالا این منوهای کاغذی را کنار گذاشته‌ایم و با فنّاوری روز همراه شده‌ایم. حالا دیگر برای داشتن منوی رستوران‌ها نیازی به نگه‌داشتن این فهرست‌های کاغذی نیست. اینترنت همان‌طور که بسیاری از کارها را ساده‌تر کرده ریحون است؛ دسترسی به منوی رستوران‌های خوب شهر را هم ساده کرده است. ریحون سامانه سفارش آنلاین غذا به همین منظور در حال فعالیت در بسیاری از شهرهای ایران و گسترش فعالیتش در شهرهای دیگر است.

ریحون

ریحون با بیش از 2000 رستوران امکان سفارش غذا در تبریز، تهران، کرج، مشهد و اصفهان را فراهم کرده است؛ حالا خبر خوب این که امکان سفارش غذا در شیراز هم فراهم شده است؛ منوهایی که هرگز به‌روز نمی‌شوند، غذاهای جدید به آن‌ها اضافه نمی‌شود، قیمت‌هایشان قدیمی است و هرلحظه امکان از دست دادنشان به دلیل پاره شدن و گم‌شدن وجود دارد. حالا منوی ریحون جای همه آن‌ها را پرکرده است و به‌راحتی می‌توانید در آن غذاهایی را که دوست دارید از هر رستورانی در شهر پیدا کنید و سفارش بدهید.

ریحون

علاوه بر دسترسی به همه منوهای موردنیاز، ریحون مزایای دیگری هم دارد. ازجمله اینکه می‌توانید با جستجوی محل زندگی خود در شهر مشهد، منوی بهترین رستوران‌های نزدیک به خود را ببینید. حتی اگر هیچ‌وقت به این رستوران‌ها مراجعه نکرده و حتی از وجودشان باخبر نبودید. ریحون این امکان را فراهم کرده است که به تمام رستوران‌هایی که در محدوده شما سرویس می‌دهند دسترسی داشته باشید.

علاوه بر اینکه حالا سفارش غذا و حتی سفارش صبحانه با ریحون بسیار ساده‌تر شده است، پیگیری سفارش‌ها هم دیگر برای شما زحمتی ندارد. ریحون با برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته به شما کمک می‌کند در صورت بروز هر مشکلی، تنها با یک اشاره پیگیر وضعیت غذایتان شوید و کار را به پشتیبانی ریحون بسپارید. ریحون زحمت تماس با رستوران را از دوش شما برداشته و خودش این کار را انجام می‌دهد تا سفارش شما به دستتان برسید. بعد از دریافت سفارشتان هم می‌توانید با درج نظرتان درباره غذا، به بهتر شدن کیفیت خدمات ریحون کمک کنید و در تصمیمات بعدی برای همکاری با بهترین رستوران‌ها سهیم باشید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737551