حریق کارگاه تولید مبل در خیابان امام خمینی اطفاء شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق کارگاه تولید مبل در خیابان امام خمینی با حضور نیروهای ۸ ایستگاه امداد و نجات آتش نشانی اصفهان اطفا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از آتش نشانی اصفهان محمد شریعتی اظهار داشت:  حریق کارگاه تولید مبل ساعت ۱۱ و ۳۲ دقیقه امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است که در نخستین اقدام نیروهای امدادی ایستگاه ۱۰ آتش نشانی پس از چهار دقیقه از اعلام به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از دقایقی خودروهای امدادی و نیروهای آتش‌نشانی از هفت ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در مجموع ۱۳ خودروی سنگین و فوق سنگین، دو خودروی آبرسان و یک دستگاه خودروی تخصصی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۶۳ نیروی عملیاتی و ۱۰ نفر نیروی سازمانی به محل حادثه آتش‌سوزی مبل اعزام شدند، ابراز داشت: آتشپاد بزرگ‌زاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیز این عملیات را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه در کارگاه تولید چوب مواد سریع الاشتعال وجود دارد، اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه بر اساس بررسی ‌های اولیه صورت گرفته شخصی آسیب ندیده و تنها خسارت مالی در این حادثه گزارش شده است.

 

۴۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =