معاون عمرانی وزیر کشور گفت: باید با آینده نگری و تدوین برنامه‌های جامع نسبت به اجرای پروژه‌های زیرساختی در مرز مهران اقدام کرد، چرا که تردد از این مرز قطعا در آینده بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از ایلام، «سید محمدعلی افشانی» در نشست ستاد اربعین در مرز مهران اظهار کرد: مرز مهران به عنوان یکی از پر ترددترین مرزهای زمینی کشور در ایام اربعین حسینی شاهد تردد میلیونی زائران حسینی خواهد بود .

وی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در مسیر ایلام - مهران افزود: در حال حاضر پروژه‌های زیادی در قطعه‌های مختلف در دست اجرا است که باید تلاش کنیم تا بتوانیم تا قبل از ایام اربعین و تا پنجم آبان تکمیل و و زیر بار ترافیک قرار گیرند .

افشانی یکی از مهمترین مباحث زیرساختی در استان ایلام و مرز مهران را توجه به آینده نگری و تدوین برنامه‌های جامع برای پروژه‌ها دانست و گفت: باید با آینده نگری و تدوین برنامه‌های جامع نسبت به اجرای پروژه‌های زیرساختی در مرز مهران اقدام کرد، چرا که تردد از این مرز قطعا در آینده بیشتر خواهد شد .

معاون وزیر کشور از تکمیل پروژه چهارخطه کردن محور ایلام - مهران تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در مرز مهران دیگر برنامه‌های کوتاه مدت نباید اجرایی شود و از برنامه‌های بلندمدت و کارهای اساسی استفاده کرد .

وی با اشاره به افزایش تردد خودروها در ایام منتهی به اربعین و پس از بازگشت زائران از نیروهای انتظامی و بویژه پلیس‌راه خواست با گسیل امکانات و تجهیزات خودرویی و انسانی خود نظارت ببیشتری برای رفت و آمد زائران داشته باشند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شد، ضمن اینکه باید سایر دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری تنگاتتنگی با نیروهای انتظامی داشته باشند .

افشانی از مسئولان راه و شهرسازی استان خواست به پیمانکاران تاکید کنند در فرصت باقیمانده به صورت سه نوبته کار کنند تا بتوان پروژه‌هایی را که قابلیت تکمیل شدن دارند، قبل از ورود زائران به بهره برداری برسانیم .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =