محمد پنجعلی گفت: بازیکنان در این سطح نباید قلیان بکشند و به عقیده من هم این تصاویر فتوشاپ است.

نوید اصغری- محمد پنجعلی در گفت‌و گو با خبرآنلاین درباره محرومیت بازیکنان پرسپولیس به خاطر قلیان کشیدن و دربی روز پنجشنبه صحبت هایی داشته است که در ادامه می خوانید: 

به نظر شما نبود طارمی، مسلمان و احمد زاده در دربی تاثیر گذار است؟

در هر صورت تاثیر می گذارد اما پرسپولیس این فصل از نیمکت خوبی برخوردار است و ان‌شالله بازیکنان نیمکت نشین جای خالی آن ها را پر خواهند کرد.

دو مربی خارجی روی نیمکت استقلال و پرسپولیس پس از چهارده سال قرار گرفته اند نظر شما در این باره چیست؟

باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما برانکو تجربه بیشتری از فوتبال ایران دارد و تاثیر آن را هم روی پرسپولیس در حال حاضر میبینیم، اما من به این بازی خوشبین هستم و امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

به نظر شما مربیان دو تیم برای برد می آیند یا فقط به زمین می آیند که از باخت جلوگیری کنند؟

استقلال را نمی دانم ولی پرسپولیس قطعا برای برد به زمین خواهد آمد به دلیل اینکه همه از پرسپولیس انتظار دارند که برنده بازی باشد و همه می دانند که پرسپولیس در حال حاضر حرف اول را در ایران میزند و از هر لحاظ  خوب بازی میکنند و خوب هم نتیجه می گیرند اما من امیدوارم بازی اگر بازی روال عادی خود را طی کند به احتمال قوی پرسپولیس برنده بازی خواهد بود.

به نظر شما عملکرد محسن ربیع خواه چطور بوده تا اینجا به دلیل اینکه این روزها از او انتقاد زیاد می شود؟ 

به هر حال این نظر کادر فنی است که او در ترکیب قرار بگیرد به دلیل این که این بازیکن در طول هفته زیر نظر کادر فنی است اما خدا را شکر تا امروز که بازیکن خوب و مفیدی برای پرسپولیس بوده است و امیدواریم که از او حمایت بیشتری هم شود.

به نظر شما آیا زوج علیپور و منشا جای خالی طارمی را پر کرده اند؟

  به عقیده من به یقین خوب کار کرده اند و هر زمان که در ترکیب قرار گرفتند جواب داده اند و در حال حاضر از بهترین مهاجمان لیگ هستند.

پیش بینی شما از دربی چیست؟ 

طبق معمول حساسیت بالایی دارد و بازی پر اضطرابی خواهد بود و امیدواریم استقلال هم در این بازی کمتر دفاعی بازی کند تا تماشاگران دو تیم از بازی لذت ببرند و فکر می کنم با توجه به اینکه پرسپولیس تیم منسجم تری است امیدوارم که از زمین با سه امتیاز خارج شوند.

به نظر شما محرومیت هایی که برای بازیکنان دو تیم اعمال می شود غیر حرفه ای نیست؟ محرومیت هایی به خاطر قلیان کشیدن و...

من فکر می کنم باید به کمیته اخلاق واگذار کنیم اگر که این اتفاق افتاده باشد و به نظر من که این اتفاق اصلا رخ نداده است ولی باید این ظور مسائل را به کمیته اخلاق بسپاریم.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =