مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از عقد تفاهم‌نامه واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس با شرکت کره ای CM partner خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در پی تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و نهاد متولی بنگاه های کوچک و متوسط کره جنوبی، در چهارمین نشست رودررو (B2B) بین بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره که در تهران برگزار شد، واحدصنعتی ایمن تابلو زاگرس از شهرک صنعتی بروجرد با شرکت کره ای CM partner موفق به عقد تفاهم نامه شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه مقرر شده است که فناوری و تکنولوژی تولید باتری های لیتیومی به واحد صنعتی ایمن تابلو که تولید کننده تابلو های الکتریکی است انتقال یابد.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس تا پایان سال جاری به کشور کره جنوبی جهت بازدید از واحد صنعتی CM partner و عقد قرارداد اعزام خواهد شد.

بختیار رازانی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون 4 نشست فناورانه محور در راستای اجرای تفاهم نامه بین ایران و کره جنوبی برگزار شده است که تاکنون 52 تفاهم نامه به امضا رسیده است که از این تعداد 5 تفاهم نامه مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی لرستان می باشد.

وی تصریح کرد: تا کنون واحد صنعتی دانا کاسیان با عقد سه تفاهم نامه و یک قرارداد و واحد صنعتی عسل عالیخانی با عقد یک تفاهم نامه و همچنین واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس با عقد یک تفاهم نامه با کشور کره جنوبی به انتقال دانش و تکنولوژی اقدام نموده اند.

وی در پایان گفت: سایر واحد های صنعتی دانش بنیان که مایل به اعزام به مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی هستند می توانند با اعلام آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی و مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی لرستان واحد صنایع کوچک ثبت نام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =