نمایشگاه عکس "مدرسه طبیعت" با هدف کمک به کودکان زلزله زده کرمانشاه در سالن همایش های هتل آنا ارومیه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اولین نمایشگاه آثار پوریا قلیچ‌خانی با عنوان "مدرسه طبیعت" با هدف کمک به کودکان زلزله زده غرب کشور در استان کرمانشاه، عصر چهارشنبه در هتل آنای ارومیه آغاز به‌کار کرد.
در این نمایشگاه که ۳۵ اثر "تابلو عکس" با موضوع آثار و فعالیت های کودکان در حوزه محیط زیست نظیر بازی کودکانه، بازی با خاک، آب و بازی در دشت و چمنزار که همگی در مدارس طبیعت سراسر کشور گرفته شده اند برای فروش در معرض دید قرار گرفته شده است.

پوریا قلیچ خانی صاحب آثار ارائه شده، شامگاه با اشاره به هدف خیرخواهانه این نمایشگاه گفت: ارومیه به عنوان اولین میزبان نمایشگاه انتخاب شده و در آینده ای نزدیک دومین و سومین نمایشگاه در شهرستان های رشت و شیراز برگزار خواهد شد.
وی افزود: تمام عواید حاصل از فروش تابلو عکس‌های این نمایشگاه به کودکان کرمانشاهی تعلق می گیرد.
قلیچ خانی با اشاره به موضوع عکس‌ها در مورد طبیعت و کودکان گفت: جایگاه کودکان، سبک زندگی آن‌ها، آشنایی با طبیعت و شادی آنان از موضوعات تصاویر گرفته شده هستند.

نمایشگاه عکس "مدرسه طبیعت" به همت هتل آنا ارومیه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه، سازمان مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان‌غربی و برخی جوانان خیر استان تا فردا (جمعه) در سالن همایش های هتل آنا به نشانی ابتدای جاده بند ارومیه دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.
پوریا قلیچ خانی، عکاس رسمی مدارس طبیعت ایران عنوان دانشجوی فداکار محیط زیست در ششمین جشنواره تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران را داراست.

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =