پیرمرد ۹۲ ساله پس از سقوط از تراس جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: پیرمرد 92 ساله به علت سقوط از تراس منزل به داخل حیاط خانه مسکونی خود در دم جان باخت.

به گزارش خبرآنلاین از تویسرکان ؛ سرهنگ محمد معصومی، رئیس پلیس این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با اعلام مردمی با فوریت های پلیسی 110، یک تیم از پلیس در محل حادثه واقع در شهرک سپاه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: پس از حضور عوامل پلیس و پزشکی قانونی مشخص شد، پیرمرد 92 ساله که دارای بیماری آلزایمر بوده بدون توجه به توصیه های پرستار خود، اقدام به حضور در قسمت تراس خانه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: این پیرمرد علی رغم اخطار، از دیوار تراس که به طول 1.5 متر بوده بالا می رود ولی به علت ناتوانی در کنترل تعادل خود به داخل حیات منزل سقوط می کند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه پیرمرد 92 ساله در اثر این حادثه در دم جان باخته و جسد وی توسط اورژانس به سردخانه بیمارستان منتقل می شود.


سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان، از کشف جسد در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد و گفت: روز گذشته جسد مردی در منطقه قلیانی شهر همدان توسط عوامل امداد و نجات آتش نشانی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی های کارشناسان علت فوت این فرد، عادی گزارش شده ولی این امر توسط کارشناسان تحت بررسی بیشتری قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =