امید نوروزی قهرمان المپیکی کشتی ایران از ما بابت گزارشی که درباره‌اش نوشتیم دلخور است.

فرهاد عشوندی: امید نوروزی قهرمان خوب شیرازی کشتی فرنگی ایران تصمیم به بازگشت گرفته است. تصمیمی که شاید بسیاری از کارشناسان باور داشته باشند مسیری سخت را پیش رویش قرار می‌دهد‌. با این وجود او که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ سلطان وزن خود در کشتی فرنگی دنیا بوده و با درخشش و کشتی های تماشایی اش نقشی اساسی در موفقیت باشکوه ورزش ایران در لندن داشته است، این توان را در خود دیده که برگردد.
روزی که امید تصمیم به بازگشت گرفت ما در خبرآنلاین در گزارشی با بررسی روند سال های اخیر و رقابت هایی که داشته و تحولاتی که بر کشتی فرنگی ایران گذشته است، این اعتقاد را داشتیم که برگشتش به کشتی شاید تصمیمی خوشایند برایش نباشد.
در این نوشته اما از الفاظی استفاده کردیم که مناسب شان و جایگاه قهرمانی چون امید عزیز نبود و باید برای چنین تعبیری از این دوست خوبم پوزش بطلم.
این تصمیم شخصی اوست برای ادامه فعالیت ورزشی اش بی شک خودش بهتر از هر کسی به توانایی بدنی، رقبای هموزنش در داخل و خارج از کشور و شرایط حاکم بر فدراسیون کشتی، تیم های ملی و مسائلی از این دست اشراف دارد که دست به چنین ریسکی زده و پذیرفته است وارد کارزار شود و واهمه ای از رقابتی که می تواند یکسویش شکست باشد هم نداشته باشد.
تاریخ کشتی ایران در دو دهه گذشته پر از خاطرات قهرمانانی است که بعد از یک موفقیت یا شکست رفته اند و چندی بعد برگشته اند. از برادران خادم گرفته تا عباس جدیدی و علیرضا حیدری و خیلی های دیگر. امیدواریم بازگشت امید به تشک برایش خوش یمن چون دوره بازگشت رسول خادم در مسابقات جهانی تهران باشد نه تلخ مثل امیر رضای شان در بازی های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =