مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۲میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،فرید محبی اظهار داشت: این میزان مستمری به ۲۸ هزار و ۷۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر پرداخت شده است.
وی افزود: خانوارهای یک نفره یک میلیون و ۴۸۰ هزار ریال، ۲ نفره ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال، سه نفره سه میلیون و ۲۴۰ هزار ریال، چهار نفره چهار میلیون و ۱۹۰ هزار ریال و پنج نفر به بالا نیز چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال مستمری دریافت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مستمری و یارانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان از دی سال جاری به طور متمرکز توسط این نهاد حمایتی پرداخت می‌شود.
محبی عنوان کرد: مستمری و یارانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آذر سال جاری به طور جداگانه و در ۲ حساب متفاوت واریز می‌شد.
وی ابراز داشت: پس از دی سال جاری روند پرداخت مستمری و یارانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با برخی تغییرات به طور یکپارچه به حساب آنان واریز می‌شود و از این طریق نیز قابل برداشت خواهد بود.
۲۹ هزار و ۷۱۹ خانوار با جمعیتی افزون بر ۷۰ هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار و ۶۰۰ نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌شود.
۷۵ درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، ۲۳ درصد شهری و ۲ درصد نیز عشایر است.
شهرستان لنده با ۲۱ درصد و گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده‌اند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =