اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 96 با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران؛ این جلسه که در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار گردید، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجت الله حیدری معاون امور فرهنگی و جوانان و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی ستاد حضور داشتند.
حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان اسان مازندران ضمن گرامیداشت جان باختگان حادثه معدن استان گلستان و عرض تسلیت به خانواده آنان گفت: برای تحقق و اجرایی شدن برنامه در هفته جوان نیاز به همکاری و تلاش بیشتر اعضای ستاد است.
وی با بیان اینکه در هفته جوان بیش از 200 برنامه در سطح استان اجرا می شود، افزود: برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان، کارگاههای آموزشی ویژه جوانان، دوره آموزشی سواد رسانه ای، تجلیل از جوانان و نخبگان برتر از دیگر برنامه مهم در ایام هفته جوان در استان مازندران است.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جوانان تقویت شود، خاطرنشان کرد: خانه جوان مرکز استان در ساری با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد و تلاش داریم تا خانه جوان دوم درغرب استان نیز افتتاح شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =