افتتاح دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره برداری دو پروژه ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

حامد جولائی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین، گفت: دو پروژه ورزشی در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره و احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن ۱۲۰۰ نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان دو پروژه ایی است که در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره که جزو اماکن قدیمی و فرسوده شهرستان مریوان به شمار رفت با هزینه ای ۵۳۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی با زیر بنا ۱۳۰۰ مترمربع به صورت مدرن بازسازی و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان قرار خواهد گرفت.

جولایی گفت: دومین پروژه احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن ۱۲۰۰ نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان است که در ۴۵۰۰ مترمربع و هزینه ای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: با دعوت اداره کل ورزش و جوانان کردستان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه به استان سفر خواهد کرد و در مراسم و آئین این دو پروژه ورزشی حضور خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: محمد رضا داورزنی ضمن افتتاح دو پروژه ورزشی شهرستان مریوان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان شرکت می کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =