تسنیم نوشت: من ساکن شهرستان و همسر صیغه‌ای متوفی هستم و مدتی است که با وی ارتباط دارم، من هر چند وقت یک‌بار برای دیدن متوفی به تهران می‌آمدم، شب گذشته نیز با وی بودم و برای استراحت به منزل دوستش رفتیم، شب آنجا خوابیدیم و صبح پس از اینکه از خواب بیدار شدم ...

ساعت 9:16 صبح امروز مأموران کلانتری 138 جنت‌آباد با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و خبر مرگ مشکوک مرد چهل و پنج ساله‌ای را اعلام کردند.

بنابر اظهارات اولیه مأموران، متوفی در منزل دوستش در خیابان جنت‌آباد شمالی به کام مرگ فرورفته بود.

همسر متوفی در اظهارات اولیه به مأموران گفت که پس از تماس زن صیغه‌ای شوهرش، متوجه مرگ وی شده است که با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران، تحقیقات از همسر صیغه‌ای متوفی آغاز شد.

همسر صیغه‌ای متوفی در اظهاراتش به مأموران گفت: من ساکن شهرستان و همسر صیغه‌ای متوفی هستم و مدتی است که با وی ارتباط دارم، من هر چند وقت یک‌بار برای دیدن متوفی به تهران می‌آمدم، شب گذشته نیز با وی بودم و برای استراحت به منزل دوستش رفتیم، شب آنجا خوابیدیم و صبح پس از اینکه از خواب بیدار شدم،‌ دیدم متوفی نفس نمی‌کشد و صورتش کبود شده است، به سرعت با اورژانس تماس گرفتم که امدادگران اورژانس به خانه آمدند اما پس از معاینات اولیه اعلام کردند متوفی ساعاتی قبل جان باخته است.

وی افزود: پس از مرگ متوفی با همسر وی تماس گرفتم و او را در جریان گذاشتم.

پس از اظهارات این زن، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور انتقال جسد متوفی را به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ صادر کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =