استاندار مازندران: استراتژی دشمن، جدا کردن مردم از حکومت است

استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با اشاره به این که استراتژی دشمن، جدا کردن مردم از حکومت است امادر ایران اسلامی پرچم ایثار و شهادت همچنان در اهتزاز است، اظهار داشت: پیاده سازی احکام الهی هزینه دارد و ملت ما ثابت کرده است که در این راستا همیشه ثابت قدم است.

به گزارش خبرانلاین از ساری ، محمد اسلامي، استاندار مازندران در جلسه شوراي هماهنگي امور ايثارگران استان كه با حضور ياوند عباسي، مشاور وزير كشور در امور ايثارگران برگزار شد، با اشاره به اين كه شهدا در مسيري گام گذاشتند كه بايد هر روز نام و يادشان در جامعه زنده نگهداشته شود، تصريح كرد: اهداف و انگيزه شهدا همواره بايد سرلوحه ما قرار گيرد.

استاندار با بيان اين كه فرهنگي كه مسير شهادت را هموار كرد نبايد فراموش شود، گفت: امروز در سايه جانفشاني شهدا، تراز جمهوري اسلامي، يك تراز برتر و ملت ايران اسلامي، ملتي تعيين كننده در دنياست.

مقام عالي دولت در استان، با اشاره به اين كه ايران اسلامي عليرغم مشكلات، با اتكا به منابع خود كشوري مقاوم و بدون بدهي خارجي است در حالي كه امريكا غرق در بدهي است، افزود: دشمنان، مخالف توسعه و پيشرفت ما هستند و آن توسعه اي را تاييد مي كنند كه در چارچوب سياست هاي خودشان باشد.

وي با اشاره به اين كه استراتژي دشمن، جدا كردن مردم از حكومت است ليكن در ايران اسلامي پرچم ايثار و شهادت همچنان در اهتزاز است، اظهار داشت: پياده سازي احكام الهي هزينه دارد و ملت ما ثابت كرده است كه در اين راستا هميشه ثابت قدم است.

اسلامي با بيان اين كه استراتژي استكبار و ايادي آن ها در منطقه ايجاد فشار از درون است تا گسيختگي در كشور ايجاد شود، عنوان نمود: دشمنان با استفاده از تمام ابزارها و فرصت ها بدنبال تهاجم هستند و ملت ما ثابت كرده است كه با هوشياري و آگاهي هيچ گاه فرصتي را به آنان نمي دهد.

استاندار با اشاره به اين كه سياست هاي كلي نظام و منويات مقام معظم رهبري بر مقاوم سازي اقتصاد و توليد كشور و توانمند سازي قشر ضعيف تصريح دارد و برنامه ها و سياست هاي دولت نيز در اين راستاست، خاطر نشان ساخت: امروز كشور در دوره گذار قرار دارد و بايد با سپردن مالكيت توليد به افراد اهل، حمايت از كارخانه هاي نفيس و توزيع درست اعتبارات و بهره گيري از فرصت هاي قانوني، بستر تقويت توليد و اشتغال را فراهم آوريم.

نماينده عالي دولت در استان، با اشاره به اين كه مهم ترين دغدغه امروز ما فقرزدايي، محروميت زدايي و ايجاد اشتغال پايدار است، افزود: بيش از 46 درصد جمعيت مازندران در روستاها ساكن هستند و با توجه به اين مهم و اعتباراتي كه دولت براي اشتغالزايي در روستاها در نظر گرفته، تحقق برنامه هاي دولت در مقياس روستاها سهل تر، ارزان تر و فوري تر صورت مي پذيرد.

در آغاز اين جلسه مشاوران دستگاه هاي اجرايي، فرمانداري ها و شهرداري ها پرسش هاي خود در خصوص قوانين حوزه ايثارگران را مطرح نمودند كه از سوي مشاور وزير كشور در امور ايثارگران به آن ها پاسخ داد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =