«آدم وقتی عاشقه و عاشقشن از خودکشی و مرگ حرف نمی‌زنه»/ الهام پاوه‌نژاد با «کافه پولشری» می‌آید

الهام پاوه‌نژاد با اشاره به دیالوگی از نمایش «کافه پولشری» در صفحه اینستاگرامش از شروع اجرای این نمایش از هفدهم فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الهام پاوه‌نژاد با انتشار عکسی از خود در حال تمرین نمایش تازه‌اش به نام «کافه پولشری» با ذکر دیالوگی از این نمایش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «آدم وقتی عاشقه و عاشقشن تو شعراش از خودکشی و مرگ حرف نمی‌زنه... پی‌نوشت: عکس‌های تمرین از شیوا جان اردویی و ستاره سرداری عزیزم... به زودی پیش فروش آغاز خواهد شد... اخبار اجرای ما را در صفحه #کافه- پولشری دنبال کنید... از هفدهم فروردین... چه بهتر از این که سال با دیدار شما آغاز شود...»‌

«کافه پولشری» به نویسندگی آلن وتز با ترجمه اصغر نوری از زبان فرانسه، روایت زنی است که به تنهایی یک کافه را اداره می‌کند و مهم‌ترین تِم آن از دست ندادن موقعیت‌ها و فرصت‌های زندگی است.

در این نمایش الهام پاوه‌نژاد (بازیگر و کارگردان)، گلناز گلشن (طراح لباس)، علی بوستان (طراح موسیقی، صوت و گرافیک)، فرشاد هاشمی (مدیر تولید)، آریان رضائی (مسئول روابط عمومی و تبلیغات)، شیوا اردویی و سروناز نانکلی (گروه کارگردانی)، ستاره سرداری (عکاس) و سارا اسکندری (طراح گریم) عوامل اجرایی گروه را تشکیل می‌دهند.

«کافه پولشری» از پنجشنبه 17 فروردین هر روز ساعت 18 در کافه تریای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز و یکشنبه 17 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =