بازی‌شب دوم مرجله رفت لیگ قهرمانان اروپا با برد خارج از خانه یووه و شکست لستر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ یوونتوس به لطف اشتباه عجیب بازیکن پورتو در خانه و البته داور قاطعی که در یک دقیقه دو کارت زرد به یار پرتو داد ، توانست بردی ساده در پرتغال داشته باشد.

در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو پرتغال در ورزشگاه دراگائو میزبان یوونتوس بود که بانوی پیر ایتالیا موفق شد با 2 گل به پیروزی برسد.

در این دیدار الکس تیس بازیکن برزیلی پورتو دو بار پشت‌سر هم در دقایق 25 و 26 خطا کرد تا دو کارت زرد بگیرد و تیم میزبان 10 نفره شود.

بانوی پیر نتوانست در نیمه اول به گل برسد اما در نیمه دوم با توجه به خسته شدن بازیکنان پورتو که درهم ریخته نشان می‌دادند دو گل به ثمر رساند.

پیاسا در دقیقه 72 و دنی آلوس در دقیقه 74 دروازه کاسیاس را باز کردند.

در دیگر دیدار برگزار شده، سویا در ورزشگاه سانچس پیسخوان از شاگردان رانیری پذیرایی کرد و موفق شد در یک بازی برتر و در دیداری تماشایی با نتیجه دو بر یک به برتری برسد.

پابلو سارابیا در دقیقه 25 و کورآ در دقیقه 62 برای سویا گلزنی کردند و جیمی واردی هم در دقیقه 73 برای لستر گل زد تا روباه‌ها برای دیدار برگشت امیدوار شوند.

سویا در این بازی موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد که کسپر اشمایکل دروازه‌بان آبی‌های کینگ پاور بارها مانع از باز شدن دروازه شد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =