انتقاد استاندار زنجان از ساخت سالن های کنفرانس بلاءاستفاده

استاندار زنجان با انتقاد از ساخت سالن های کنفرانس بلا استفاده در برخی دستگاه های اجرایی، گفت: ساختمان سازی بی رویه در نظام اداری کشور موجب شده تا فضاهای اداری بلاءاستفاده و سالن های متعدد اداری غیرضروری در کشور ساخته شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسدالله درویش امیری در نخستین جلسه کارگروه ساماندهی فضا و ساختمان های اداری استان، گفت: نباید دستگاه های اجرایی نسبت به نگهداری فضاهای مازاد اداری اصرار ورزند و باید در راستای مناسب سازی فضاها و ساماندهی آن ها همکاری لازم را با این کارگروه داشته باشند.

وی افزود: نباید دستگاه های اجرایی نسبت به نگهداری فضاهای مازاد اداری اصرار ورزند و باید در راستای مناسب سازی فضاها و ساماندهی آن ها همکاری لازم را با این کارگروه داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: پیش از تعیین تکلیف دستگاه های اجرایی درخصوص فضاهای مورد نیاز یا مازاد اداری، ضروری است تا وضعیت هر دستگاه، متراژ اداری و مقایسه آن با سرانه هر کارمند در آن دستگاه احصاء و مورد بررسی قرار گیرد.

درویش امیری با اشاره به ضرورت استفاده مناسب از ساختمان های اداری احداث شده، پیشنهاد کرد: مجموعه ای متشکل از چندین سالن کنفرانس در ابعاد و ظرفیت های مختلف جهت استفاده تمامی دستگاه های دولتی در قالب یک فضای واحد احداث شود تا دستگاه های اجرایی جهت ساخت سالن های کنفرانس اداری بلااستفاده در ادارات خود اقدام نکنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =